25 | 02 | 2016

Nacionalna kampanja o rizicima kupovine krivotvorenih i piratskih proizvoda putem Interneta

Nacionalna kampanja o rizicima kupovine krivotvorenih i piratskih proizvoda putem Interneta


Nacionalna kampanja o rizicima kupovine krivotvorenih i piratskih proizvoda putem Interneta „Ne kupujte mačka u vreći!“ u organizaciji nadležnih tijela državne uprave i organizacija koje sudjeluju u mehanizmu koordinacije za provedbu prava intelektualnog vlasništva, započela je 23. veljače 2016. konferencijom  za novinare u prostorima Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo.

Cilj kampanje je podići razinu svijesti građana o piratskim i krivotvorenim proizvodima koji se na internetu prodaju kao originalni proizvodi, upoznati ih sa svim pravnim, financijskim i zdravstvenim rizicima i mogućim štetnim posljedicama takve kupovine te ih informirati kako se zaštititi od kupovine takvih proizvoda.

Kampanju su zajednički pokrenuli i organizirali Državni zavod za intelektualno vlasništvo, Carinska uprava Ministarstva financija, Ministarstvo unutarnjih poslova, Ministarstvo gospodarstva – Europski potrošački centar Hrvatska, HALMED kao i udruge nositelja prava intelektualnog vlasništva HDS ZAMP, BOA, APAW, ZAPRAF, HUZIP i druge institucije uključene u nacionalnu koordinaciju provedbe prava intelektualnog vlasništva.

Kampanja će se provoditi tijekom 2016. godine u dva navrata. Najveći intenzitet kampanje biti će u periodu 23.2. do 27.3. 2016., te tijekom studenog i prosinca, kada je intenzitet kupovine putem interneta povećan.

Kampanja će se provoditi putem službene web stranice www.stop-krivotvorinama-i-piratstvu.hr, mreža Koordinacije(Facebook, Twitter), službenih internetskih stranica suradničkih tijela, putem billboard plakata te emitiranjem radijskog i animiranog spota u medijima.

Informativni materijali za građane o rizicima kupnje putem interneta dijelit će se i u uredima Hrvatskih pošta, kinima, trgovinama Algoritam i Tisak Media, a biti će postavljeni i na stranicama internetskog oglašivača Njuškalo.hr.

Priopćenje za medije


Ispiši stranicu