Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo
SADRŽAJ
Predgovor ravnateljice |
|
||
1. |
Uvod |
|
|
2. |
Sažeti prikaz specifičnih ciljeva iz godišnjeg plana rada |
|
|
3. |
Organizacijska
struktura |
|
|
4. |
Ciljevi po
ustrojstvenim jedinicama |
|
|
|
4.1. |
Kabinet ravnatelja |
|
|
4.2. |
Sektor za patente |
|
|
4.3. |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
|
|
4.4. |
Sektor za potporu poslovnim procesima |
|
|
4.5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
|
|
4.6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
|
|
4.7. |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
|
5. |
Financijski plan |
|
Državni zavod za intelektualno vlasništvo Republike
Hrvatske temeljna je institucija nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva
i njegova institucionalna veza s europskim i međunarodnim sustavom
intelektualnog vlasništva. U nadležnosti DZIV-a provedba je zakona koje čine
osnovu nacionalnog sustava zaštite intelektualnog vlasništva te relevantnog
zakonodavstva Europske unije, kao i provedba glavnine odredbi iz višestranih
međunarodnih konvencija i ugovora u području intelektualnog vlasništva kojima
je Republika Hrvatska pristupila. Djelatnost DZIV-a obuhvaća i razvoj
nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva, prvenstveno razvoj relevantnog nacionalnog
zakonodavnog okvira, te doprinos razvoju zajedničkog sustava Europske unije kao
i međunarodnog sustava intelektualnog vlasništva.
Državni zavod za intelektualno vlasništvo je središnje državno tijelo
nadležno za provedbu postupaka priznanja prava industrijskog vlasništva
(patenata, žigova, industrijskog dizajna, topografija poluvodičkih proizvoda te
dijela zemljopisnih oznaka i oznaka izvornosti) na teritoriju Republike
Hrvatske, koje provodi samostalno ili u okviru europskih i međunarodnih sustava
u kojima Republika Hrvatska sudjeluje. Sukladno suvremenoj ulozi nacionalnog
ureda za intelektualno vlasništvo Državni zavod za intelektualno vlasništvo uz
temeljne upravne i stručne poslove priznavanja prava industrijskog vlasništva,
te upravne i stručne poslove u vezi autorskog i srodnih prava iz njegove
nadležnosti, razvija i unaprjeđuje javne stručne usluge iz područja
intelektualnog vlasništva u skladu s potrebama korisnika, te u suradnji s
drugim dionicima sustava trajno radi na izgradnji i unaprjeđenu svih aspekata
nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva, kao i relevantnih aspekata
inovacijskog sustava i kreativnih sektora.
Vizija Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo je doprinijeti stvaranju
poticajnog okruženja za razvoj inovativnosti i kreativnosti, te time
doprinijeti ukupnom društvenom, znanstvenom i kulturnom napretku.
Na putu ostvarenja te vizije,
misija je Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo doprinijeti globalnoj
konkurentnosti nacionalnog gospodarstva te društvenom, znanstvenom i kulturnom
napretku Republike Hrvatske i njenih građana putem priznavanja prava
industrijskog vlasništva te nadzora kolektivnog ostvarivanja autorskih i
srodnih prava; razvojem zakonodavstva i nacionalnog sustava intelektualnog
vlasništva u suradnji s drugim sudionicima sustava; pružanjem informacija i
stručnih usluga te edukacije iz svog djelokruga; zastupanjem interesa Republike
Hrvatske u relevantnim tijelima Europske unije i međunarodnim organizacijama,
te razvojem i provedbom drugih oblika međunarodne suradnje u području
intelektualnog vlasništva.
Ključni ciljevi kojima će Državni zavod za intelektualno vlasništvo težiti
u 2015. godini bit će osiguravanje kvalitetnog, učinkovitog i financijski
prihvatljivog postupka priznanja industrijskog vlasništva, osiguravanje
učinkovitog sustava zaštite autorskih i srodnih prava, poticanje zaštite i
primjene intelektualnog vlasništva u relevantnim domaćim sektorima te doprinos
razvoju učinkovitog sustava provedbe prava intelektualnog vlasništva. Također,
Zavod će u 2015. godini provesti intenzivne zakonodavne aktivnosti radi
daljnjeg unaprjeđenja nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva i njegovog
usklađivanja s novom pravnom stečevinom Europske unije, te će doprinositi radu
tijela Europske unije i međunarodnih organizacija iz područja intelektualnog
vlasništva na daljnjem razvoju zajedničkih sustava, osobito u području reformi
sustava zaštite žigova i patenata u Europskoj uniji koje su u tijeku. Značajan
infrastrukturni projekt Zavoda u 2015. godini predstavljat će nastavak i
očekivani završetak migracije cjelokupnog složenog informacijskog sustava na
novu suvremeniju programsku osnovu.
mr.sc. Ljiljana Kuterovac
1. Uvod
Godišnji plan rada Državnog
zavoda za intelektualno vlasništvo operativni je planski dokument koji sadrži
opći prikaz njegovih zadaća i poslova u 2015. godini.
Izrada ovog godišnjeg plana rada
predstavlja obvezu tijela državne uprave sukladno članku 34. Uredbe o načelima
za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprava (NN 154/11 i 17/12). Sukladno
propisanome, godišnji plan rada sadrži opći prikaz zadaća i poslova tijela
državne uprave u određenoj godini i posebne ciljeve koji su vezani uz opće
strateške ciljeve.
Svrha donošenja ovog dokumenta je
prikazati na koji način Državni zavod za intelektualno vlasništvo (DZIV) planira
pridonijeti ispunjenju strateških ciljeva kroz ispunjenje specifičnih ciljeva i
provođenjem aktivnosti na godišnjoj razini.
Ovogodišnji plan rada DZIV-a
sastavljen je u skladu s Uputom za izradu i donošenje Godišnjeg plana rada od
26. studenog 2013. koju je na temelju Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 26.
rujna 2013. godine izradilo Ministarstvo uprave.
DZIV svoje aktivnosti temelji na
viziji, misiji i strateškim ciljevima Zavoda, kao i relevantnim nacionalnim
strategijama i strateškim dokumentima. Provedba aktivnosti u 2015. godini
doprinosi sljedećim ciljevima Strategije Vladinih programa za razdoblje 2015-201.:
-
Razvoju
poslovne i investicijske klime, poticanju industrijskog razvitka i jačanju
konkurentnosti gospodarskih subjekata (cilj 2.1.)
-
Jačanju
konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva (cilj 2.4.)
-
Poticanju
konkurentnog i uravnoteženog regionalnog razvoja (cilj 3.1.)
-
Razvijanju
znanosti kao pokretača dugoročnog gospodarskog i društvenog razvoja (cilj 6.2)
-
Razvoju
kulturnoga i umjetničkog stvaralaštva (cilj 6.4.)
-
Nastavku reforme pravosuđa (cilj 10.1.)
-
Kompetentnoj
i djelotvornoj javnoj upravi (cilj 10.2.).
Budući da DZIV nije obveznik
donošenje strateških planova za trogodišnje razdoblje koje tijela javne vlasti
izrađuju sukladno Zakonu o proračunu, godišnji plan rada Zavoda povezuje se u
mogućoj mjeri sa strateškim planom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta
u čijem razdjelu proračuna se nalazi proračun Zavoda, u okviru općeg cilja koji
se odnosi na razvoj znanosti kao pokretača dugoročnoga gospodarskoga i
društvenoga razvoja. Međutim, s obzirom da nadležnost i opseg djelatnosti
DZIV-a zahvaća i područja u nadležnosti drugih ministarstava, godišnji plan
rada povezuje se sa strateškim ciljevima sadržanim u Strategiji Vladinih
programa za razdoblje 2015-2017. Širi strateški okvir za djelovanje DZIV-a
predstavljaju i Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije, Industrijska
strategija Republike Hrvatske 2014 – 2020 te Strategija poticanja inovacija
Republike Hrvatske 2014 – 2020.
U okviru općeg cilja DZIV-a koji se odnosi na osiguravanje, u suradnji s
ostalim sudionicima sustava intelektualnog vlasništva, kvalitetnog, učinkovitog
i financijski prihvatljivog sustava zaštite, provedbe i primjene intelektualnog
vlasništva, ključni specifični ciljevi u
2015. godini su:
I. Osiguranje kvalitetnog, učinkovitog i financijski prihvatljivog postupka
priznanja industrijskog vlasništva
II. Osiguranje učinkovitog sustava zaštite autorskih i srodnih prava
III. Poticanje zaštite i primjene intelektualnog vlasništva u relevantnim
domaćim sektorima
IV. Doprinos razvoju učinkovitog sustava provedbe prava intelektualnog
vlasništva.
2. Sažeti prikaz ciljeva i aktivnosti
Tablica 1. Ukupan prikaz
ciljeva prema strateškom planu
RB |
Naziv ustrojstvene jedinice |
Ukupan broj ciljeva koji se odnose na strateški plan[1] |
Opći cilj strateškog plana[2] |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||
1. |
Kabinet ravnatelja |
6 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
6 |
2. |
Sektor za patente |
5 |
4 |
3 |
- |
1 |
- |
- |
1 |
3. |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
3 |
2 |
2 |
1 |
- |
- |
- |
3 |
4. |
Sektor za potporu poslovnim procesima |
3 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne
poslove |
7 |
3 |
- |
- |
- |
3 |
1 |
4 |
6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj
primjene intelektualnog vlasništva |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
- |
- |
7. |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
4 |
2 |
2 |
1 |
1 |
- |
- |
3 |
UKUPNO |
30 |
16 |
11 |
6 |
6 |
6 |
3 |
18 |
Tablica 2. Ukupan broj aktivnosti prema vrstama
RB |
Naziv ustrojstvene jedinice |
Ukupan broj aktivnosti |
Broj aktivnosti po vrsti |
||||
Z |
P |
I |
A |
O |
|||
1. |
Kabinet ravnatelja |
13 |
2 |
8 |
- |
- |
3 |
2. |
Sektor za patente |
20 |
1 |
10 |
- |
5 |
4 |
3. |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
21 |
- |
6 |
- |
5 |
10 |
4. |
Sektor za potporu poslovnim procesima |
14 |
- |
9 |
- |
- |
5 |
5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne
poslove |
23 |
2 |
7 |
1 |
6 |
7 |
6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj
primjene intelektualnog vlasništva |
19 |
- |
- |
- |
- |
19 |
7. |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
17 |
- |
- |
- |
2 |
15 |
UKUPNO |
127 |
5 |
40 |
1 |
18 |
63 |
3. Organizacijska struktura
4.
Ciljevi prema ustrojstvenim jedinicama
1. Kabinet ravnatelja |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Učinkovita komunikacija
s građanima i pravnim osobama |
Koordinacija i obavljanje poslova koji se odnose
na komunikaciju i prezentacijske aktivnosti Zavoda u medijima |
Broj provedenih
aktivnosti u medijima |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017.–cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
Pružanje odgovora
službenog karaktera na upite iz
djelokruga Zavoda |
Broj odgovora u odnosu
na broj upita |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
P |
|||
Očitovanje na predstavke i pritužbe građana i pravnih osoba |
Broj danih očitovanja
u odnosu na broj zaprimljenih |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
P |
|||
2. |
Osiguranje kvalitetnog i
pravodobnog obavljanja poslova ravnatelja i zamjenika ravnatelja |
Obavljanje administrativnih i stručnih poslova za ravnatelja i zamjenika ravnatelja radi
osiguravanja nesmetanog i uspješnog obavljanja njihovih službenih zadataka i protokolarnih poslova |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. –cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
3. |
Vođenje postupaka za
donošenje propisa i drugih akata iz nadležnosti Zavoda |
Koordiniranje i obavljanje poslova iz područja
pripreme propisa za donošenje, te procjene učinaka propisa sukladno posebnom zakonu i drugim propisima |
Odnos provedenih
zakonodavnih aktivnosti u odnosu na planirani broj |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano (sukladno
planu zakonodavnih aktivnosti) |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. –cilj 10.2. Strategija obrazovanja
znanosti i tehnologije, Industrijska strategija RH 2014.-2020., Strategija
poticaja inovacija RH 2014.-2020. Interni strateški
dokumenti i planovi |
Z |
Organiziranje i koordinacija postupka savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupku donošenja zakona te drugih propisa i akata |
Broj provedenih
postupaka savjetovanja u odnosu na planirani broj |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano (sukladno
planu zakonodavnih aktivnosti) |
Z |
|||
Sudjelovanje u pripremi materijala za izradu planskih
i strateških dokumenata iz djelokruga Zavoda |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. – cilj 2.1., 2.4., 3.1., 6.2., 6.4., 10.1., 10.2. Strategija obrazovanja
znanosti i tehnologije, Industrijska strategija RH 2014.-2020., Strategija
poticaja inovacija RH 2014-2020, Strategija razvoja poduzetništva u RH 2013.-2020. A Single Market for Intellectual Property
Rights - Boosting creativity and innovation to provide economic growth, high
quality jobs and first class products and services in Europe (COM (2011)
287), Innovation Union (COM (2010) 546), Digital Agenda for
Europe (COM (2010) 245) |
P |
||
4. |
Koordinacija suradnje
Zavoda s tijelima na nacionalnoj i međunarodnoj razini |
Koordinacija poslova u vezi sudjelovanja
predstavnika Zavoda u radnim tijelima i stručnim skupinama Vlade Republike
Hrvatske i Sabora Republike Hrvatske i u vezi međuinstitucionalne suradnje |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. – cilj 2.1., 2.4., 3.1., 6.2, 6.4, 10.1 i 10.2. A Single Market for Intellectual Property
Rights - Boosting creativity and innovation to provide economic growth, high
quality jobs and first class products and services in Europe (COM (2011)
287), Innovation Union (COM (2010) 546), Digital Agenda for
Europe (COM (2010) 245) Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
Koordinacija i obavljanje poslova u vezi
sudjelovanja predstavnika Zavoda u tijelima Europske unije te sudjelovanje u izradi okvirnih
stajališta Republike Hrvatske u području intelektualnog vlasništva |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
P |
|||
Koordinacija i obavljanje poslova u vezi
sudjelovanja predstavnika Zavoda u i međunarodnim organizacijama te u vezi
bilateralne i multilateralne suradnje |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
P |
|||
Sudjelovanje u radu stručnih radnih skupina, povjerenstava i drugih radnih tijela na europskoj i međunarodnoj razini |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
P |
|||
5. |
Potpora ustrojstvenim
jedinicama Zavoda |
Koordinacija rada ustrojstvenih
jedinica te po potrebi administrativna, stručna i tehnička pomoć ustrojstvenim jedinicama |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. –cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
6. |
Unaprjeđenje informiranja javnosti o djelatnosti Zavoda |
Sudjelovanje u obavljanju poslova i koordinacija u
pripremi službenih informacija za razvoj i ažuriranje internetske stranice
Zavoda |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015-2017 –cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
2. Sektor za patente |
|||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
||
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
||
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
||
1. |
Unaprjeđivanje
zakonodavnog okvira |
Priprema prijedloga
Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o patentu u dijelu koji se odnosi na konsenzualni
patent i Žalbena vijeća u području industrijskog vlasništva, te postupovne
odredbe |
Proveden propisani
postupak donošenja propisa i Zakon
stupio na snagu |
Sektor za patente;
Kabinet |
2. tromjesečje 2015. |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. –cilj 2.1., 2.4., 6.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
Z |
||
2. |
Osiguravanje
učinkovitosti poslovnih procesa u postupcima priznanja patenata i izdavanja
svjedodžbi o dodatnoj zaštiti |
Nadogradnja aplikacije
za administriranje zahtjeva za pretraživanje patentnih informacija podacima o
svjedodžbama o dodatnoj zaštiti |
Pripremljeno za
tehničku implementaciju |
Odjel za razvoj i
administriranje patentnih podataka |
2. tromjesečje 2015. |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. –cilj 2.1. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||
3. |
Osiguravanje
učinkovitosti u izvršenju poslova i zadataka |
Obrada prijava za
priznanje patenata i pratećih podnesaka u odnosu na udovoljavanje
formalno-pravnim kriterijima i objava prijava |
90% zaprimljenih
prijava u ciljanom roku |
Služba za pravne,
međunarodne i administrativne poslove i Služba specijalista u području
tehnike |
31.12.2015. |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. –cilj 2.1. i 2.4. Interni strateški dokumenti
i planovi |
P |
||
Administriranje
postupaka ispitivanja prijava za priznanje patenata nakon objave |
95% zaprimljenih
prijava u ciljanom roku |
Služba za pravne,
međunarodne i administrativne poslove |
31.12.2015. |
P |
|||||
Provedba postupka
supstancijalnog ispitivanja prijava za priznanje patenata (potpuno
ispitivanje konsensualni patent, prihvaćanje rezultata potpunog ispitivanja) |
Postignuta ciljana
razina riješenosti prijava za svaku od faza i vrsta postupaka |
Služba specijalista u
području tehnike |
31.12.2015. |
P |
|||||
Obrada zahtjeva za
svjedodžbu o dodatnoj zaštiti u odnosu
na udovoljavanje formalno-pravnim kriterijima |
90% zaprimljenih
zahtjeva u ciljanom roku |
Odjel za pravne
poslove , međunarodnu zaštitu patenata i administrativne poslove |
31.12.2015. |
P |
|||||
Provedba postupka
supstancijalnog ispitivanja zahtjeva za
svjedodžbu o dodatnoj zaštiti |
20% raspoloživih
zahtjeva u ciljanom roku |
Služba specijalista u
području tehnike |
31.12.2015. |
P |
|||||
Obrada podnesaka u
odnosu na nacionalni dio postupka po europskim (proširenim) patentima |
95% zaprimljenih
podnesaka u ciljanom roku |
Odjel za pravne
poslove , međunarodnu zaštitu patenata i administrativne poslove |
31.12.2015. |
P |
|||||
Obrada i
prosljeđivanje međunarodnih (PCT) prijava i podnesaka koje se podnose Zavodu kao
prijemnom uredu |
95% zaprimljenih
prijava i podnesaka u ciljanom roku |
Odjel za pravne
poslove , međunarodnu zaštitu patenata i administrativne poslove |
31.12.2015. |
P |
|||||
Provedba zahtjeva za
informacijske usluge pretraživanja i analize patentnih informacija |
90% zaprimljenih
zahtjeva u ciljanom roku |
Služba specijalista u
području tehnike |
31.12.2015. |
O |
|||||
Izrada stručnih
ekspertiza u postupcima za proglašenje patenta ništavim |
85% raspoloživih
predmeta u ciljanom roku |
Služba specijalista u
području tehnike |
31.12.2015. |
P |
|||||
Obrada prijava za
zaštitu topografija poluvodičkih proizvoda |
90% raspoloživih
prijava u ciljanom roku |
Sektor za patente |
31.12.2015. |
P |
|||||
Priprema i izrada
patentnih dokumenata |
95% u ciljanom roku |
Odjel za razvoj i
administriranje patentnih podataka |
31.12.2015. |
P |
|||||
4. |
Uspostava cjelovitog
sustava formalnih alata za upravljanje učinkovitosti i kvalitetom posla |
Aktivnosti vezane uz
uspostavu sustava formalnih alata za praćenje učinkovitosti i kvalitete provođenja
postupaka priznanja patenata i
pružanja patentnih informacija iz nadležnosti Sektora |
Uspostavljen
automatizirani sustav periodičkog praćenja pokazatelja i izvještavanja o provođenju postupka |
Odjel za razvoj i
administriranje patentnih podataka |
31.12.2015. |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017 .–cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
A |
||
5. |
Unaprjeđenje
postojeće informacijske usluge |
Uspostava sustava
izrade XML datoteka koje sadrže podatke o pravnim statusima objavljenih
prijava i prava za razmjenu podataka s EPO-om |
Provedena edukacija i
implementacija |
Odjel za razvoj i
administriranje patentnih podataka |
Sukladno dinamici suradnje s EPO-om |
Interni strateški
dokumenti i planovi, Bilateralni plan suradnje s Europskim patentnim uredom
(BCP) 2013.-2015. |
O |
||
|
6. |
Praćenje razvoja
stručnog područja patentne zaštite u međunarodnim okvirima i sudjelovanje u
radu međunarodnih i EU tijela |
Praćenje rada stručnih
tijela EU-a iz područja nadležnosti te
po potrebi priprema stručnih podloga i
izvještaja za potrebe sudjelovanja u radu
(sustav unitarnog patenta) |
Redovna aktivnost;
Pripremljene stručne podloge u roku, po potrebi |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015-2017 –cilj 2.1., 2.4. Strategija obrazovanja
znanosti i tehnologije, Industrijska strategija RH 2014.-2020., Strategija
poticaja inovacija RH 2014.-2020., Strategija
razvoja poduzetništva u RH 2013.-2020. A Single Market for Intellectual Property
Rights - Boosting creativity and innovation to provide economic growth, high
quality jobs and first class products and services in Europe (COM (2011)
287), Innovation Union (COM (2010) 546), Digital Agenda for
Europe (COM (2010) 245) |
A |
|
|
Praćenje rada te
priprema stručnih podloga i izvještaja
za potrebe sudjelovanja u stručnim tijelima
EPO-a |
Redovna aktivnost |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
A |
||||
|
Praćenje rada stručnih
tijela WIPO-a iz područja nadležnosti
te priprema stručnih podloga i
izvještaja za potrebe sudjelovanja u radu te ispunjavanja obveza iz
međunarodnih ugovora |
Redovna aktivnost |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
A |
||||
|
Praćenje i priprema
stručnih podloga iz područja nadležnosti za ispunjavanje obveza iz područja
TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
A |
||||
|
7. |
Stručna suradnja s
Europskom patentnom organizacijom i zemljama članicama |
Provedba aktivnosti iz
nadležnosti prema Bilateralnom projektu suradnje Zavoda s EPO-om (BCP) |
Udio provedenih
aktivnosti u odnosu na planirano |
Sektor za patente |
Dinamika sukladno
planu aktivnosti BCP-a |
Bilateralni plan
suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2013.-2015. |
O |
|
3. Sektor za žigove i industrijski dizajn |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Unaprjeđenje kvalitete i učinkovitosti
poslovnih procesa u postupku priznanja žigova i industrijskog dizajna |
Izmjene u registru žigova i industrijskog dizajna i
Hrvatskom glasniku intelektualnog vlasništva radi unosa i objave podatka o
stečaju i predstečajnim nagodbama, ispravcima pogreški, nadopune podatka koja
se odnose na upis promjena, izmjena podataka o žigovima na internetskim
stranicama Zavoda u odnosu na opozvane žigove |
Uspostavljena puna
funkcionalnost registra i uspostavljena redovna objava podataka u HGIV-u |
Služba za formalno
ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Služba za
informacijske tehnologije Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
1. tromjesečje |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. - cilj 2.1., 2.4., 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
Elektroničko izdavanje
cjelovitog 10. izdanja Lokarnske klasifikacije na hrvatskom jeziku |
Klasifikacija izdana i
uspostavljena puna funkcionalnost |
Služba za formalno
ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Služba za
informacijske tehnologije Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
1. tromjesečje |
P |
|||
Ažuriranje
elektroničkog 10. izdanja Nicanske klasifikacije verzijom 10.15 (200 pojmova) |
Klasifikacija
ažurirana i uspostavljena puna funkcionalnost |
Služba za
supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova Služba za
informacijske tehnologije Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
3. tromjesečje |
P |
|||
Revizija obrazaca
akata koji se odnose na postupak formalnog i supstancijalnog ispitivanja
žigova i dizajna kao i onih koje se odnose na postupke povodom prigovora na
registraciju žiga |
Obrasci akata
revidirani. |
Sektor za žigove i
dizajn Služba za
informacijske tehnologije |
3. tromjesečje |
P |
|||
Izmjene i dopune Priručnika za ispitivanje žigova i Praktičnog vodiča za zaštitu industrijskog dizajna |
Priručnici ažurirani |
Sektor za žigove i
dizajn Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva Samostalna služba za
korisničke informacije i usluge |
31.12.2015. |
O |
|||
Priprema priručnika
s uputama postupanja za podnositelje prijava
industrijskog dizajna |
Priručnik
industrijskog dizajna izrađen |
Služba za formalno
ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
O |
|||
Izrada internih uputa
za djelatnike Sektora s primjerima iz prakse Zavoda koji se odnose na pravila
postupanja formalnog i supstancijalnog
ispitivanja žigova i dizajna |
Interne upute izrađene |
Sektor za žigove
i dizajn |
31.12.2015. |
O |
|||
Sudjelovanje u razvoju
europske baze podataka TMclass - revizija 3657 pojmova (koncepti),
glasanje i verifikacija 6000 pojmova iz baze podataka MG (Madrid Goods and Services) |
TMclass baza podataka
ažurirana novim i revidiranim pojmovima |
Služba za
supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
31.12.2015. |
P |
|||
2. |
Osiguravanje učinkovitost u izvršenju poslova
i zadataka |
Unaprjeđenje
organizacije poslova u postupku formalnog ispitivanja žigova i dizajna |
Postignuta razina 85%
riješenosti predmeta |
Služba za formalno
ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. – cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
Osiguravanje uvjeta za
fleksibilnost u preraspodjeli poslova u postupku produženja i prestanka prava
|
Postignuta razina 90%
riješenosti obveza za žigove i 100% za dizajn |
Služba za formalno
ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara |
Kontinuirano |
O |
|||
Unaprjeđenje
organizacije poslova u postupku međunarodne zaštite domaćih prijava žiga i
rješavanja zahtjeva za transformaciju i konverziju žiga Zajednice (CTM)
sukladno dinamici priliva prijava |
Postignuta razina
rješavanja predmeta najkasnije u roku
od mjesec dana |
Služba za formalno
ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara |
Kontinuirano |
O |
|||
Povećanje broja
kvalificiranih ispitivača za supstancijalno ispitivanje prijava žigova
zapošljavanjem i/ili premještajem iz drugih državnih tijela |
Raspoloživo 5
ispitivača |
Služba za
supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
Kontinuirano |
O |
|||
Preraspodjelom poslova
održati dinamiku supstancijalnog ispitivanja i rješavanja očitovanja i
pravovremeno postupati po okončanju drugostupanjskih postupaka |
Postignuta razina 90%
riješenosti te rješavanje po odlukama drugostupanjskog tijela u roku od
mjesec dana od dana dostave odluke |
Služba za
supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
Kontinuirano |
O |
|||
Preraspodjelom poslova
održati dinamiku rješavanja postupka po prigovoru na registraciju žigova i
zahtjevu za opoziv i pravovremeno postupati po okončanju drugostupanjskih
postupaka |
Postignuta razina 85%
riješenosti predmeta po prigovoru i 100% po zahtjevu za opoziv te rješavanje
po odlukama drugostupanjskog tijela u roku od mjesec dana od dana dostave
odluke |
Služba za
supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
Kontinuirano |
O |
|||
Edukacija, praćenje
rada i upute za rad novouposlenim djelatnicima i osobama primljenim na
stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa |
Osposobljenost za
samostalno obavljanje poslova odnosno obučenost za rad u državnoj upravi |
Sektor za žigove i
industrijski dizajn |
Kontinuirano |
O |
|||
3. |
Praćenje razvoja stručnog područja zaštite
žiga, industrijskog dizajna i zemljopisnih oznaka u međunarodnim okvirima i
sudjelovanje u radu europskih i međunarodnih tijela |
Praćenje rada stručnih
tijela EU-a iz područja nadležnosti te
priprema stručnih podloga i izvještaja
za potrebe sudjelovanja u radu |
Pripremljene stručne
podloge u roku prema zahtjevu |
Sektor za žigove i
dizajn |
Kontinuirano i prema
dinamici rada EU tijela |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. - cilj 2.1., 2.4., 3.1., 10.2. A Single Market for
Intellectual Property Rights - Boosting creativity and innovation to provide
economic growth, high quality jobs and first class products and services in
Europe (COM (2011) 287) Industrijska
strategija RH 2014-2020, Strategija
razvoja poduzetništva u RH 2013-2020 Interni strateški
dokumenti i planovi |
A |
Praćenje rada te
priprema stručnih podloga i izvještaja
za potrebe sudjelovanja u stručnim tijelima
OHIM-a i sudjelovanje u programima
konvergiranja EU prakse |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i
dizajn |
Kontinuirano i prema
planu Programa konvergiranja OHIM-a |
A |
|||
Praćenje rada stručnih
tijela WIPO-a iz područja nadležnosti te priprema stručnih podloga i izvještaja za potrebe
sudjelovanja u radu te ispunjavanja obveza iz međunarodnih ugovora |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i
dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje i priprema
stručnih podloga iz područja nadležnosti za ispunjavanje obveza iz područja
TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i
dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje rada stručnih
tijela Ministarstva poljoprivrede iz područja zaštite zemljopisnih oznaka te
priprema stručnih podloga i izvještaja
za potrebe sudjelovanja u radu |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i
dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
4. |
Stručna suradnja s Uredom za harmonizaciju na
unutarnjem tržištu (žigova i dizajna) EU i zemljama članicama |
Provedba aktivnosti iz
nadležnosti prema ugovorima o suradnji s OHIM-om |
Udio provedenih
aktivnosti u odnosu na planirano |
Sektor za žigove i
dizajn |
Dinamika sukladno
planiranome |
Ugovor o suradnji
između OHIM-a i DZIV-a za 2015. godinu
(Jumbo Agreement) |
P |
4. Sektor za potporu
poslovnim procesima |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Povećati učinkovitost
poslovnih procesa |
Provesti aktivnosti
prema godišnjem operativnom planu automatizacije poslovnih procesa |
Provedene sve
aktivnosti visokog i srednjeg prioriteta |
Odjel za aplikativnu i
sistemsku potporu i relevantne unutarnje ustrojstvene jedinice |
Prema operativnom
planu automatizacije |
Interni strateški
dokumenti i planovi Operativni plan
automatizacije poslovnih procesa |
O |
2. |
Unaprijediti
informacijski sustav |
Provesti aktivnosti
potrebne za migraciju informacijskog sustava na novu programsku osnovu prema
posebnom Planu migracije sustava |
Uspostavljena puna
funkcionalnost sustava na novoj programskoj osnovi |
Odjel za aplikativnu i
sistemsku potporu |
Prema planu migracije sustava |
Plan migracije IT sustava |
O |
3. |
Unaprijediti tehnološku
(informacijsku) infrastrukturu |
Provesti planirane
aktivnosti na instalaciji nove serverske, sistemske i klijentske opreme te
nadogradnje operacijskog sustava i uredskih alata |
Instalirana sva oprema
i nadograđen operacijski sustav i programski alati |
Odjel za tehnološku
potporu |
31.12.2015. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
4. |
Zakonito i učinkovito
funkcioniranje sustava financijskog upravljanja i kontrole |
Koordinirati projekt
formalne uspostave zavodskog sustava financijskog upravljanja i kontrole |
Omjer provedenih
aktivnosti u odnosu na planirane |
Sektor za potporu
poslovnim procesima |
Prema posebnom planu |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 1.1. (Učinkovitije upravljanje
javnim financijama); Interni planski
dokumenti |
O |
Priprema i dostava
proračunskih planova i izvještaja |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije,
računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 1.1. (Učinkovitije
upravljanje javnim financijama); Interni planski
dokumenti |
P |
||
Priprema i dostava
Izjave o fiskalnoj odgovornosti |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije,
računovodstvo i nabavu |
Prema propisanom roku |
Strategija Vladinih
programa 2015-2017 -cilj 1.1. (Učinkovitije
upravljanje javnim financijama); Interni planski
dokumenti |
P |
||
Izrada propisanih
periodičkih financijskih izvješća |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije,
računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 1.1. (Učinkovitije
upravljanje javnim financijama); Interni planski
dokumenti |
P |
||
Formalna i računska
kontrola knjigovodstvene dokumentacije, kontiranje i knjižene poslovnih
događaja u analitičkim evidencijama i glavnoj knjizi |
Provedena računska
kontrola |
Služba za financije,
računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 1.1. (Učinkovitije
upravljanje javnim financijama); Interni planski
dokumenti |
P |
||
Obračun plaća i
ostalih primanja i dohodaka |
Isplaćene plaće,
ostala primanja i dohoci |
Služba za financije,
računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 1.1. (Učinkovitije
upravljanje javnim financijama); Interni planski
dokumenti |
P |
||
Obavljanje poslova
vezanih za uplate i isplate preko kunske i devizne blagajne |
Izvršena
uplata/isplata |
Služba za financije,
računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 1.1. (Učinkovitije
upravljanje javnim financijama); Interni planski
dokumenti |
P |
||
5. |
Nabava roba, radova i usluga za potrebe Zavoda |
Izrada plana i provedba postupaka
javne nabave roba, radova i usluga, te
pratećih evidencija i ugovora |
Proveden plan nabave
sukladno propisima |
Služba za financije,
računovodstvo i nabavu i Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Prema propisanim/ planiranim rokovima |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 2.1. Interni planski
dokumenti |
P |
6. |
Učinkovito upravljanje ljudskim potencijalima |
Provedba svih redovnih administrativnih
poslova |
Obavljeno u roku |
Služba za pravne, opće
poslove i ljudske potencijale |
Prema propisanim/ planiranim rokovima |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 10.2. Interni planski
dokumenti |
O |
Priprema prijedloga plana prijma u državnu službu |
Pripremljeno u roku |
Služba za pravne, opće
poslove i ljudske potencijale |
Prema propisanim/ planiranim rokovima |
P |
|||
Provedba javnih natječaja i internih oglasa za prijam u državnu službu |
Provedeno prema planu |
Služba za pravne, opće
poslove i ljudske potencijale |
Prema planiranim
rokovima |
Interni planski
dokumenti |
P |
||
5. Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Unaprijediti zakonodavni
okvir |
Pripremiti prijedlog
Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima i provesti aktivnosti potrebne za donošenje
propisa (usklađivanje s Direktivom 2014/26/EU[3]) |
Provedene sve
aktivnosti za pripremu prijedloga Zakona i isti upućen u proceduru usvajanja
od strane Vlade RH. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
IV. tromjesečje (rok za usklađivanje s Direktivom je 10. travnja 2016.) |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 2.1., 6.4. Digital Agenda for Europe (COM
(2010) 245) Interni strateški
dokumenti i planovi |
Z |
Pripremiti prijedlog
novog Zakona o zastupanju u području prava industrijskog vlasništva i provesti aktivnosti potrebne za donošenje
propisa |
Provedene sve
aktivnosti za pripremu prijedloga Zakona i isti upućen u proceduru usvajanja
od strane Vlade RH. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
IV. tromjesečje |
Z |
|||
2. |
Intenzivirati i
unaprijediti stručne i promotivne aktivnosti iz područja autorskog prava i
srodnih prava |
Unaprijediti i
proširiti korisničke sadržaje na internetskoj stranici Zavoda |
Broj dodanih /
izmijenjenih jedinica sadržaja |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 2.1., 6.4. Interni strateški dokumenti i planovi Digital Agenda for Europe (COM (2010) 245) |
O |
Stručno pripremiti nove
informativne / promotivne materijale (publikacije, letke i sl.). |
Broj pripremljenih materijala |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
O |
|||
|
Provedba aktivnosti
(sastanaka, javnih nastupa, stručnih skupova i sl.) usmjerenih informiranju
šire javnosti o sustavu zaštite autorskih i srodnih prava te o doprinosu
kreativnih industrija gospodarskom rastu i zapošljavanju |
Broj provedenih
aktivnosti |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2015. |
Studija OHIM/EPO/EC „Intellectual property
rights intensive industries: contribution to economic performance and
employment in the European Union“ Studija EU: “Stvaranje rasta: Mjerenje kulturnih i kreativnih
tržišta u EU” |
P |
|
3. |
Uspostaviti infrastrukturu
za suradnju u pojedinim stručnim područjima |
Identificirati
suradnička tijela /organizacije i druge sudionike po pojedinim stručnim
područjima /temama |
Broj utvrđenih radnih
grupa |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 2.1., 6.4. Interni strateški
dokumenti i planovi Digital Agenda for Europe (COM (2010) 245) |
O |
4. |
Unaprijediti/održati
uspostavljenu razinu koordinacije provedbe prava |
Provesti inspekcijski
nadzor nad radom udruga za kolektivno ostvarivanje autorskih i srodnih prava |
Proveden redovni inspekcijski nadzor nad svim udrugama i po
potrebi izvanredni nadzori |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2015. |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 10.1., 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
I |
Prikupiti i obraditi
podatke te objaviti Statističko izvješće o povredama prava intelektualnog
vlasništva u RH |
1 (godišnje izvješće
za 2014.) |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.3.2015. |
A |
|||
Organizirati i
sudjelovati na sastancima međuinstitucionalnih koordinacijskih tijela za
provedbu prava intelektualnog
vlasništva i stručnih radnih grupa |
Broj održanih
sastanaka |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano (sukladno
planiranom rasporedu sastanaka) |
A |
|||
Ažurirati i razvijati
sadržaje internetske stranice Zavoda vezano uz provedbu prava intelektualnog
vlasništva te zajedničke internetske stranice koordinacijskih tijela |
Broj ažuriranih /
dodanih jedinica sadržaja |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
O |
|||
Organizirati godišnji
stručni skup iz područja provedbe prava intelektualnog vlasništva |
1 |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2015. |
O |
|||
Sudjelovati u
aktivnostima EU Promatračnice za povrede prava intelektualnog vlasništva
OHIM-a, na sastancima Radne skupine Vijeća EU-a za intelektualno vlasništvo u
vezi provedbe prava, te Radne skupine za provedbu prava intelektualnog
vlasništva pri EK |
Broj aktivnosti /
sastanaka |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano (sukladno
rasporedu sastanaka) |
Multiannual plan 2014.-2018. and Working plan 2015 of the European
Observatory on Infringements of Intellectual Property Rights Akcijski plan EU-a:
Prema novom konsenzusu o zaštiti prava intelektualnog vlasništva: (COM (2014) 392) |
A |
||
5. |
Unaprijediti
organizaciju i učinkovitost poslova u području zajedničkih pravnih poslova |
Ažurno obavljanje
administrativnih poslova u području žalbenih postupaka koji se obavljaju u
prvom stupnju |
100% u roku 7 dana od
dospijeća |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
Ažurno vođenje
registra zastupnika i registra općih punomoći u području industrijskoga
vlasništva |
100% u ciljanom roku |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Ažurno obavljanje
ostalih organizacijskih i administrativnih poslova u vezi zastupanja u
području prava industrijskog vlasništva |
100% u ciljanom roku |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Ažurno obavljanje
administrativnih poslova u postupcima za proglašavanje prava industrijskoga
vlasništva ništavim |
100% u ciljanom roku |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Razvoj novih i
ažuriranje postojećih tipiziranih akata za potrebe postupka za proglašavanje
prava industrijskoga vlasništva ništavim / žalbenih postupaka / postupaka
vezanih uz zastupanje u području industrijskoga vlasništva |
Broj akata |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
6. |
Provesti reviziju
postojećih stručnih informacijskih usluga |
Unaprijediti stručne
kapacitete Informacijskog centra za intelektualno vlasništvo provedbom
interne edukacije službenika |
Broj jedinica održane
interne edukacije |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
7. |
Unaprijediti kvalitetu i
učinkovitost promotivnih aktivnosti suradnjom s regionalnim i međunarodnim
organizacijama |
Stručno pripremiti
prijevode i prilagodbe publikacija Svjetske organizacije za intelektualno
vlasništvo (WIPO) |
Broj pripremljenih publikacija
u odnosu na planirano |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2015. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
Priprema i provedba
javnog stručnog skupa iz područja autorskog i srodnih prava u suradnji sa
Svjetskom organizacijom za intelektualno vlasništvo |
Pripremljen i održan
javni stručni skup |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
1.
tromjesečje
|
O |
|||
8. |
Praćenje razvoja
stručnog područja u međunarodnim okvirima i sudjelovanje u radu europskih i međunarodnih
tijela |
Praćenje rada stručnih
tijela EU-a iz područja nadležnosti, priprema
stručnih podloga za potrebe sudjelovanja u radu stručnih tijela te
pratećih izvještaja |
Pripremljene stručne
podloge / izvještaji, prema zahtjevima i rokovima konkretne aktivnosti |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano i prema
dinamici rada stručnih tijela EU-a |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. -cilj 10.2. A Single Market for Intellectual Property Rights - Boosting creativity
and innovation to provide economic growth, high quality jobs and first class
products and services in Europe (COM (2011) 28,), Digital
Agenda for Europe (COM (2010) 245) |
A |
Praćenje rada stručnih
tijela WIPO-a iz područja nadležnosti, priprema stručnih podloga za potrebe sudjelovanja u
radu i ispunjavanja obveza iz međunarodnih ugovora te, prema potrebi,
pratećih izvještaja |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje i priprema
stručnih podloga iz područja nadležnosti za ispunjavanje obveza iz područja
TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
A |
6. Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
|||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
||
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
||
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
||
1. |
Unaprijediti kvalitetu vanjskih elektroničkih informacijskih servisa
Zavoda (internetske stranice,
vanjski portali) |
Ažuriranje i razvoj postojećih sadržaja
internetskih stranica Zavoda |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. – cilj 2.1., 2.4., 3.1., 6.2., 6.4. Interni strateški dokumenti i planovi Dokumenti i planovi koordinacije za provedbu prava intelektualnog vlasništva |
O |
||
Unaprjeđenje sadržaja internetskih stranica Zavoda
iz područja autorskog prava i srodnih prava, upotrebe intelektualnog
vlasništva u poslovanju te edukacije iz područja intelektualnog vlasništva |
Broj dodanih jedinica
sadržaja |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
O |
|||||
Administriranje i ažuriranje postojećih sadržaja
stranice Stop krivotvorinama i
piratstvu |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva/Ostala TDU
iz područja provedbe prava intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
O |
|||||
Redovito ažuriranje sadržaja o Zavodu na
Središnjem državnom portalu i portalima međunarodnih i europskih organizacija
(WIPO,EPO,OHIM) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
O |
|||||
2. |
Unaprijediti kvalitetu i učinkovitost izdavanja publikacija |
Priprema i objava Hrvatskog glasnika intelektualnog vlasništva (službeno glasilo Zavoda) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano sukladno
planiranim rokovima objave |
Plan izdavanja publikacija DZIV-a u 2015. Plan aktivnosti na podizanju razine javne svijesti o poštivanju i provedbi prava intelektualnog vlasništva za 2015. Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
||
Priprema i izdavanje službenih, stručnih i
informativno-promotivnih publikacija sukladno Planu izdavanja publikacija DZIV-a u 2015. |
Broj objavljenih tiskanih
i Internetskih publikacija |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
O |
|||||
Priprema i izdavanje promotivnih materijala za
potrebe aktivnosti koordinacijskih tijela za provedbu prava intelektualnog
vlasništva (brošure, leci, plakati i dr.) sukladno Planu
aktivnosti radne grupe za podizanje razine svijesti o poštovanju i provedbi
prava IV-a za 2015. |
Broj objavljenih tiskanih i internetskih publikacija |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva/Ostala TDU
iz područja provedbe prava intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
||||||
O |
|||||||||
3. |
Unaprijediti kvalitetu i
učinkovitost provedbe obrazovnih aktivnosti iz područja intelektualnog
vlasništva za ciljne skupine i javnost |
Izraditi programe/module za definirane ciljne
skupine |
Broj izrađenih
programa/ modula |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
2. tromjesečje |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. – cilj 2.1., 2.4., 3.1., 6.2. Plan javnih,
promotivnih i edukacijskih aktivnosti Zavoda
u 2015. godini Ugovor o suradnji između DZIV-a i HGK Sporazum o suradnji između Sveučilišta Jurja
Dobrile u Puli i DZIV-a Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
||
Utvrditi
tromjesečne rasporede seminara i radionica prema planu edukacijskih aktivnosti zavoda za
2015. godinu |
Tromjesečni plan
utvrđen |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
O |
|||||
Provesti planirane obrazovne aktivnosti za malo i
srednje poduzetništvo |
Broj provedenih
aktivnosti |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
O |
|||||
Provesti planirane obrazovne aktivnosti za
akademske institucije |
Broj provedenih
aktivnosti |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
O |
|||||
Održati 2 ciklusa javnog lokaliziranog WIPO-ovog Općeg tečaja intelektualnog vlasništva na daljinu (DLHR-101) u organizaciji Zavoda |
Održana dva ciklusa
tečaja |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
O |
|||||
Organizirati internu stručnu izobrazbu djelatnika sukladno potrebama |
Broj provedenih
izobrazbi u odnosu na iskazane potrebe |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
O |
|||||
4. |
Unaprijediti kvalitetu i
učinkovitost promotivnih aktivnosti |
Suradnja s WIPO-om na organizaciji javnog skupa o autorskom pravu i srodnim pravima |
Provedene pripremne
aktivnosti i održan skup |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
1.
tromjesečje |
Interni strateški dokumenti i planovi Sporazum o suradnji s
WIPO-om |
O |
||
Suradnja s EPO-m i OHIM-om u promociji europskih sustava zaštite
intelektualnog vlasništva |
Broj provedenih
aktivnosti |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano
|
Bilateralni plan
suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2013.-2015. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||||
Uspostava nagrade za najbolji akademski rad u području intelektualnog
vlasništva |
Uspostavljeno
povjerenstvo za nagradu i kriteriji dodjele |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||||
Organizacijsko-tehnička potpora promotivnih aktivnosti Zavoda na javnim
priredbama |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2015. |
Planovi javnih,
promotivnih i edukacijskih aktivnosti DZIV-a u 2015. |
O |
||||
5. |
Provesti projekte i
aktivnosti suradnje usmjerene na razvoj sustava intelektualnog vlasništva |
Koordinacija i praćenje provedbe Bilateralnog plana suradnje s Europskim
patentnim uredom (BCP) 2013-2015 |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
Bilateralni plan
suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2013.-2015. |
O |
||
Koordinacija i praćenje provedbe Bilateralnog ugovora o suradnji između
OHIM-a i DZIV-a za 2015. godinu (BCA) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
Bilateralni ugovor o
suradnji između OHIM-a i DZIV-a za
2015. godinu |
O |
||||
|
7. Samostalna služba za
korisničke informacije i usluge |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Potpora korisnicima
sustava zaštite intelektualnog vlasništva (pružanje stručnih informacija i
usluga) |
Pružanje informacijskih usluga u području intelektualnog vlasništva
temeljem upita korisnika (u prostorijama INCENTIV-a, telefonski, e-poštom i
na druge načine) |
Odgovoreno na sve zahtjeve za informacijama u ciljanom ili dogovorenom
roku |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. – cilj 2.1., 2.4., 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
Pružanje stručnih usluga pretraživanja i analize podataka o registriranom
industrijskom vlasništvu temeljem podnesenog zahtjeva korisnika |
Odgovoreno na sve zahtjeve za uslugama u ciljanom ili dogovorenom roku |
Odjel za usluge pretraživanja i analize |
Kontinuirano |
O |
|||
Pružanje usluga čitaonice i stručne knjižnice u području intelektualnog
vlasništva |
Obrađeni svi upiti korisnika u
ciljanom ili dogovorenom roku |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirano |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||
Revizija knjižnične građe |
Broj revidiranih jedinica građe |
Odjel za potporu korisnicima |
31.12.2015. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||
Revizija i optimizacija poslovnih procesa u nadležnosti Službe |
Broj revidiranih poslovnih procesa |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
31.12.2015. |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017. – cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||
2. |
Unaprjeđenje kvalitete
pružanja usluga pretraživanja i analize podataka o registriranom industrijskom
vlasništvu |
Praćenje razvoja pretraživačkih alata OHIM-a i WIPO-a za žigove i
industrijski dizajn te implementacija unaprjeđenja u sustave Zavoda |
Broj implementiranih unaprjeđenja |
Odjel za usluge pretraživanja i analize |
Kontinuirano |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017.– cilj 10.2. Interni strateški
dokumenti i planovi |
A |
Implementacija sustava za elektroničku dostavu rezultata usluge
pretraživanja i analize u području patenata |
Sustav za elektroničku dostavu rezultata usluge u funkciji |
31.12.2015. |
O |
||||
Edukacija djelatnika Službe u području pružanja usluga pretraživanja i
analize |
Broj educiranih djelatnika, broj edukacija |
Kontinuirano |
O |
||||
3. |
Poticanje zaštite i
primjene intelektualnog vlasništva u relevantnim sektorima |
Razvoj i unaprjeđenje usluga posebno prilagođenih pojedinom segmentu
korisnika (npr. malom i srednjem poduzetništvu, akademskoj zajednici, I&R
sektoru) samostalno i/ili u suradnji s regionalnim i međunarodnim
institucijama |
Broj unaprjeđenih usluga, broj provedenih usluga |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirano |
Innovation Union (COM
(2010) 546) Strategija poticanja
inovacija RH 2014.-2020., Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije, Strategija razvoja poduzetništva u RH
2013.-2020., Industrijska strategija RH 2014.-2020., Strategija Vladinih
programa 2015.-2017.- cilj 2.1., 2.4.,
3.1., 6.2. Bilateralni plan
suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2013.-2015., Bilateralni ugovor o
suradnji između OHIM-a i DZIV-a za
2015. godinu Sporazumi o suradnji
DZIV-a s drugim institucijama |
O |
Sudjelovanje u provedbi informativnih i edukativnih aktivnosti u suradnji
s partnerskim organizacijama (regionalnim razvojnim agencijama, poduzetničkim
centrima, sveučilištima, i dr.) |
Broj provedenih aktivnosti |
Kontinuirano |
O |
||||
Informacijsko-promotivne aktivnosti na gospodarskim i drugim javnim
priredbama, samostalno i/ili u suradnji s regionalnim i međunarodnim
institucijama |
Broj provedenih aktivnosti |
Kontinuirano |
O |
||||
Promocija usluga stručne knjižnice za intelektualno vlasništvo |
Broj promotivnih aktivnosti |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirano |
O |
|||
4. |
Unaprjeđenje
infrastrukture za poticanje zaštite i primjene intelektualnog
vlasništva |
Unaprjeđenje alata / izrada nove aplikacije za praćenje i administriranje
kontakata s korisnicima, uključujući izvještavanje |
Implementacija unaprjeđenja / nove aplikacije |
Odjel za potporu korisnicima |
31.12.2015. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
Suradnja na unaprjeđenju korisničkih sadržaja na internetskoj stranici
Zavoda |
Broj predloženih izmjena |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirano |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||
Edukacija djelatnika Službe u području pružanja informacijskih usluga |
Broj educiranih djelatnika, broj edukacija |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirano |
Interni strateški
dokumenti i planovi Bilateralni plan suradnje s Europskim patentnim uredom
(BCP) 2013.-2015. |
O |
||
5. |
Povećanje zadovoljstva
korisnika usluga |
Redovito praćenje zadovoljstva korisnika putem ankete i unaprjeđivanje
korisničke potpore u skladu s rezultatima ankete |
Broj distribuiranih anketa, broj ispunjenih anketa, iskazano zadovoljstvo
korisnika |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirano, analiza polugodišnje |
Strategija Vladinih
programa 2015.-2017.- cilj 10.2. |
A |
Edukacija djelatnika Službe u svrhu povećanja zadovoljstva korisnika |
Broj educiranih djelatnika, broj edukacija |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirano |
O |
6. Financijski plan
|
2014. |
PLAN 2015. |
Indeks (3/2*100) |
1 |
2 |
3 |
4 |
UKUPNO PRIHODI (KN) |
16.197.577 |
15.489.248 |
95,63 |
UKUPNO RASHODI (KN) |
16.197.577 |
15.489.248 |
95,63 |
[1]Odnosi se na Strategiju Vladinih programa za razdoblje 2015-2017.
[2]Odnosi se na sljedeće ciljeve iz Strategije Vladinih programa za razdoblje
2015-2017: 1. Razvoj poslovne i investicijske klime, poticanje industrijskog
razvitka i jačanje konkurentnosti gospodarskih subjekata; 2. Jačanje
konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva; 3. Poticanje konkurentnog i
uravnoteženog regionalnog razvoja; 4. Razvijanje znanosti kao pokretača
dugoročnog gospodarskog i društvenog razvoja; 5. Razvoj kulturnoga i
umjetničkog stvaralaštva; 6. Nastavak
reforme pravosuđa; 7. Kompetentna i djelotvorna javna uprava.
[3] Direktiva 2014/26/EU
o kolektivnom ostvarivanju autorskog prava i srodnih prava te izdavanju
odobrenja za više državnih područja za prava na internetsko korištenje
glazbenih djela na unutarnjem tržištu.