Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo
SADRŽAJ
Predgovor ravnateljice |
|
||
1. |
Uvod |
|
|
2. |
Sažeti prikaz specifičnih ciljeva iz godišnjeg plana rada |
|
|
3. |
Organizacijska
struktura |
|
|
4. |
Ciljevi po
ustrojstvenim jedinicama |
|
|
|
4.1. |
Kabinet ravnatelja |
|
|
4.2. |
Sektor za patente |
|
|
4.3. |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
|
|
4.4. |
Sektor za potporu poslovnim procesima |
|
|
4.5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
|
|
4.6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
|
|
4.7. |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
|
5. |
Financijski plan |
|
Predgovor
ravnateljice
Državni zavod za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske (DZIV)
temeljna je institucija nacionalnog sustava zaštite intelektualnog vlasništva i njegova
institucionalna veza s europskim i međunarodnim sustavom intelektualnog
vlasništva. U nadležnosti DZIV-a provedba je zakona koje čine osnovu
nacionalnog sustava zaštite intelektualnog vlasništva te relevantnog
zakonodavstva Europske unije, kao i provedba glavnine odredbi iz višestranih
međunarodnih konvencija i ugovora u području intelektualnog vlasništva kojima
je Republika Hrvatska pristupila. Djelatnost DZIV-a obuhvaća i razvoj
nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva, prvenstveno razvoj relevantnog
nacionalnog zakonodavnog okvira, te doprinos razvoju zajedničkog sustava
Europske unije kao i međunarodnog sustava intelektualnog vlasništva.
DZIV je središnje državno tijelo u čijoj nadležnosti je provedba postupaka
priznanja prava industrijskog vlasništva (patenata, žigova, industrijskog
dizajna, topografija poluvodičkih proizvoda te dijela zemljopisnih oznaka i
oznaka izvornosti) na teritoriju Republike Hrvatske, koje provodi samostalno
ili u okviru europskih i međunarodnih sustava u kojima Republika Hrvatska
sudjeluje. Sukladno suvremenoj ulozi nacionalnog ureda za intelektualno
vlasništvo DZIV uz temeljne upravne i stručne poslove priznavanja prava
industrijskog vlasništva, te upravne i stručne poslove u vezi autorskog i
srodnih prava iz njegove nadležnosti, razvija i unaprjeđuje javne stručne usluge
iz područja intelektualnog vlasništva u skladu s potrebama korisnika, te u
suradnji s drugim dionicima sustava trajno radi na izgradnji i unaprjeđenu svih
aspekata nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva, kao i relevantnih
aspekata inovacijskog sustava i kreativnih sektora.
Vizija DZIV-a je poticajno okruženje za razvoj inovativnih i kreativnih
djelatnosti koje doprinose ukupnom društvenom, znanstvenom i kulturnom
napretku.
Na putu ostvarenja te vizije, misija je DZIV-a doprinijeti globalnoj konkurentnosti
nacionalnog gospodarstva te društvenom, znanstvenom i kulturnom napretku
Republike Hrvatske i njenih građana putem priznavanja prava industrijskog
vlasništva te nadzora kolektivnog ostvarivanja autorskih i srodnih prava;
razvojem zakonodavstva i nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva u
suradnji s drugim sudionicima sustava; pružanjem informacija i stručnih usluga
te edukacije iz svog djelokruga; zastupanjem interesa Republike Hrvatske u
relevantnim tijelima Europske unije i međunarodnim organizacijama, te razvojem
i provedbom drugih oblika međunarodne suradnje u području intelektualnog
vlasništva.
Ključni ciljevi kojima će DZIV težiti u 2016. godini bit će osiguravanje
kvalitetnog, učinkovitog i financijski prihvatljivog postupka priznanja
industrijskog vlasništva, osiguravanje učinkovitog sustava zaštite autorskih i
srodnih prava, poticanje zaštite i primjene intelektualnog vlasništva u
relevantnim domaćim sektorima te doprinos razvoju učinkovitog sustava provedbe
prava intelektualnog vlasništva. U okviru postizanja navedenih ciljeva u 2016.
godini osobito se ističe provedba intenzivnih zakonodavne aktivnosti radi
daljnjeg unaprjeđenja nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva i njegovog
usklađivanja s novom pravnom stečevinom Europske unije, te intenzivno
sudjelovanje u radu stručnih tijela Europske unije i međunarodnih organizacija
iz područja intelektualnog vlasništva na daljnjem razvoju zajedničkih sustava,
osobito u području planiranih reformi sustava zaštite autorskog prava Europske
unije. I u 2016. godini značajan infrastrukturni projekt DZIV-a predstavljat će
nastavak i očekivani završetak migracije cjelokupnog složenog informacijskog
sustava na novu suvremeniju programsku osnovu, čime će se osigurati uvjeti za
daljnje unaprjeđenje učinkovitosti poslovnih procesa DZIV-a.
mr.sc. Ljiljana Kuterovac
1. Uvod
Godišnji plan rada DZIV-a operativni je planski dokument koji sadrži opći
prikaz njegovih zadaća i poslova u 2016. godini.
Izrada ovog godišnjeg plana rada predstavlja obvezu tijela državne uprave
sukladno članku 34. Uredbe o načelima za unutarnje ustrojstvo tijela državne
uprava (NN 154/11 i 17/12). Sukladno propisanome, godišnji plan rada sadrži
opći prikaz zadaća i poslova tijela državne uprave u određenoj godini i posebne
ciljeve koji su vezani uz opće strateške ciljeve.
Svrha donošenja ovog dokumenta je prikazati na koji način DZIV planira
pridonijeti ispunjenju strateških ciljeva kroz ispunjenje specifičnih ciljeva i
provođenjem aktivnosti na godišnjoj razini.
Godišnji plan rada DZIV-a sastavljen je u skladu s Uputom za izradu i
donošenje Godišnjeg plana rada od 26. studenog 2013. koju je na temelju
Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 26. rujna 2013. godine izradilo
Ministarstvo uprave.
DZIV svoje aktivnosti temelji na viziji, misiji i strateškim ciljevima DZIV-a,
kao i relevantnim nacionalnim strategijama i strateškim dokumentima. Provedba
aktivnosti u 2016. godini doprinosi provedbi sljedećih ciljeva i reformskih prioriteta iz
Nacionalnog programa reformi za 2015. godinu:
-
Rješavanje slabosti u upravljanju i povećanje
učinkovitosti javnog sektora (cilj 2, prvenstveno Poboljšanje funkcioniranja
javne uprave)
-
Promicanje rasta, vanjske konkurentnosti i ponovna
uspostava ravnoteža u hrvatskom gospodarstvu (cilj 3, prvenstveno Poboljšavanje
kvalitete novih zakona)
-
Ostale reformske mjere (cilj 4).
U pogledu doprinosa glavnim ciljevima Strategije Europa 2020, provedba
aktivnosti u 2016. godini prvenstveno doprinosi cilju Istraživanje i znanost.
Budući da DZIV nije obveznik donošenja strateških planova za trogodišnje
razdoblje koje tijela javne vlasti izrađuju sukladno Zakonu o proračunu,
godišnji plan rada DZIV-a povezuje se u mogućoj mjeri sa strateškim planom
Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u čijem razdjelu proračuna se
nalazi proračun DZIV-a, u okviru općeg cilja koji se odnosi na unaprijeđenu
znanost kao pokretača dugoročnoga gospodarskoga i društvenoga razvoja. Međutim,
nadležnost i opseg djelatnosti DZIV-a zahvaća i područja u nadležnosti drugih
ministarstava te doprinosi ostvarenju općih ciljeva iz područja gospodarstva (konkurentno i učinkovito, na
znanju utemeljeno gospodarstvo prilagođeno gospodarskom okruženju Europske
unije), malog i srednjeg poduzetništva
(povećanje konkurentnosti maloga gospodarstva u Hrvatskoj), te kulture (razvoj kulturnog i umjetničkog
stvaralaštva i proizvodnje te javne komunikacije). Širi strateški okvir za
djelovanje DZIV-a predstavljaju i Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije,
Industrijska strategija Republike Hrvatske 2014 – 2020, Strategija poticanja
inovacija Republike Hrvatske 2014 – 2020, te Strategija razvoja poduzetništva
Republike Hrvatske 2013 – 2020.
U okviru općeg cilja DZIV-a koji se odnosi na osiguravanje, u suradnji s
ostalim sudionicima sustava intelektualnog vlasništva, kvalitetnog, učinkovitog
i financijski prihvatljivog sustava zaštite, provedbe i primjene intelektualnog
vlasništva, ključni specifični ciljevi u
2016. godini su:
I.
Osiguranje kvalitetnog, učinkovitog i financijski
prihvatljivog postupka priznanja industrijskog
vlasništva
II.
Osiguranje učinkovitog sustava zaštite autorskih i
srodnih prava
III.
Poticanje zaštite i primjene intelektualnog vlasništva u
relevantnim domaćim sektorima
IV.
Doprinos razvoju učinkovitog sustava provedbe prava
intelektualnog vlasništva.
2. Sažeti prikaz ciljeva i aktivnosti
Tablica 1. Ukupan prikaz
ciljeva prema strateškom planu
RB Naziv ustrojstvene jedinice |
Ukupan broj ciljeva koji se odnose na strateški plan[1] |
Opći cilj strateškog plana[2] |
|
|||||
1 |
2 |
3 |
|
|
||||
1. |
Kabinet ravnatelja |
2 |
- |
1 |
1 |
|
|
|
2. |
Sektor za patente |
3 |
1 |
2 |
1 |
|
|
|
3. |
Sektor za
žigove i industrijski dizajn |
5 |
1 |
4 |
- |
|
||
4. |
Sektor za
potporu poslovnim procesima |
2 |
1 |
1 |
- |
|
||
5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
1 |
- |
1 |
- |
|
|
|
6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
2 |
- |
- |
2 |
|
||
7. |
Samostalna
služba za korisničke informacije i usluge |
3 |
3 |
- |
3 |
|
||
UKUPNO |
18 |
6 |
9 |
7 |
|
|||
Tablica 2. Ukupan broj aktivnosti prema vrstama
RB |
Naziv ustrojstvene jedinice |
Ukupan broj aktivnosti |
Broj aktivnosti po vrsti |
||||
Z |
P |
I |
A |
O |
|||
1. |
Kabinet ravnatelja |
10 |
2 |
7 |
- |
- |
1 |
2. |
Sektor za patente |
25 |
3 |
12 |
- |
6 |
4 |
3. |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
21 |
2 |
13 |
- |
6 |
- |
4. |
Sektor za potporu poslovnim procesima |
26 |
- |
21 |
- |
1 |
4 |
5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne
poslove |
22 |
2 |
7 |
1 |
6 |
6 |
6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj
primjene intelektualnog vlasništva |
22 |
- |
- |
- |
1 |
21 |
7. |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
20 |
- |
- |
- |
2 |
18 |
UKUPNO |
146 |
9 |
60 |
1 |
22 |
54 |
3. Organizacijska struktura
4.
Ciljevi prema ustrojstvenim jedinicama
1.
Kabinet ravnateljice |
||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
|
1. |
Učinkovita komunikacija
s građanima i pravnim osobama |
Koordinacija i obavljanje
poslova koji se odnose na komunikaciju i prezentacijske aktivnosti DZIV-a u
medijima |
Broj provedenih aktivnosti u medijima |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2016. |
Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 3.1. Strategija obrazovanja,znanosti
i tehnologije Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
|
Priprema odgovora službenog
karaktera na upite iz djelokruga DZIV-a |
Broj odgovora u odnosu na broj upita |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2016. |
P |
||||
Priprema odgovarajućeg akta na
predstavke, pritužbe i prigovore građana i pravnih osoba na rad DZIV-a |
Broj danih očitovanja u odnosu na broj zaprimljenih |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2016. |
P |
||||
2. |
Kvalitetno i učinkovito
provođenje planiranih zakonodavnih postupaka |
Koordiniranje i obavljanje
poslova iz područja pripreme propisa za donošenje, te procjene učinaka propisa sukladno posebnom zakonu i drugim
propisima |
Odnos provedenih zakonodavnih aktivnosti u odnosu na planirani broj |
Kabinet ravnatelja, Sektor za patente, Sektor za žigove, Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano do 31.12.2016. (sukladno planu zakonodavnih aktivnosti) |
Nacionalni program
reformi 2015. – cilj 3. Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 1.1. Interni strateški
dokumenti i planovi |
Z |
|
Organiziranje i koordinacija
postupka savjetovanja sa zainteresiranom
javnošću u postupku donošenja zakona te drugih
propisa i akata |
Broj provedenih postupaka savjetovanja u odnosu na planirani broj |
Kabinet ravnatelja, Sektor za patente, Sektor za žigove, Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano do 31.12.2016. (sukladno planu zakonodavnih aktivnosti) |
Z |
||||
Sudjelovanje u pripremi
materijala za izradu planskih i strateških dokumenata iz djelokruga DZIV-a |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja, Svi sektori i samostalne službe DZIV-a |
Kontinuirano do 31.12.2016. |
Nacionalni program
reformi 2015. – cilj 4. Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 1.1. i 1.2. Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije, Strategija
poticanja inovacija 2014-2020 s pripadajućim Akcijskim planovima (nacrt
2013), Industrijska strategija Republike Hrvatske za razdoblje od 2014. do
2020., Strategija razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj 2013. - 2020., A Single
Market for Intellectual Property Rights - Boosting creativity and innovation
to provide economic growth, high quality jobs and first class products and
services in Europe (COM (2011) 287, 24.5.2011), Innovation Union (COM
(2010) 546), Digital Agenda for Europe (COM (2010) 245) A Digital Single Market Strategy for Europe (COM (2015)
192, 6.5.2015), Upgrading the Single
market: more opportunities for people and business (COM (2015) 550,
28.10.2015) |
P |
|||
3. |
Koordinacija suradnje DZIV-a
s tijelima na nacionalnoj i međunarodnoj razini |
Koordinacija poslova u vezi
sudjelovanja predstavnika DZIV-a u radnim tijelima i stručnim skupinama Vlade
Republike Hrvatske i Sabora Republike Hrvatske i u vezi međuinstitucionalne
suradnje |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2016. |
Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 16.1. Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
|
Koordinacija i obavljanje
europskih poslova te sudjelovanje u izradi okvirnih stajališta Republike
Hrvatske u području intelektualnog vlasništva kao i sudjelovanje u radu stručnih
radnih skupina i drugih radnih i službenih tijela Europske unije |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2016. |
P |
||||
Koordinacija i obavljanje
poslova u vezi sudjelovanja predstavnika DZIV-a u međunarodnim organizacijama
i u vezi bilateralne i multilateralne
suradnje |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2016. |
|||||
P |
||||||||
4. |
Unaprjeđenje informiranja javnosti o djelatnosti DZIV-a |
Sudjelovanje u obavljanju poslova i koordinacija u
pripremi službenih informacija za razvoj i ažuriranje internetske stranice DZIV-a |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2016. |
Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 3.1 Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
2. Sektor za patente |
|||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
||
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
||
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
||
1. |
Kvalitetno i učinkovito
provođenje planiranih zakonodavnih postupaka iz područja patenata i zaštite
topografija poluvodičkih proizvoda |
Priprema i upućivanje u proceduru usvajanja Vladi RH prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o
patentu, kojim se ukidaju Žalbena vijeća, s tim u vezi izrada nacrta ostalih
zakona na koja se odnosi ukidanje Žalbenih vijeća kao pripadajućih podzakonskih
akata (pravilnici) |
Proveden propisani postupak donošenja propisa i Zakon stupio na snagu |
Sektor za patente; Kabinet ravnatelja |
31.03.2016. |
Nacionalni program reformi
za 2015. godinu: Promicanje rasta, vanjske konkurentnosti i ponovna uspostava ravnoteža u
hrvatskom gospodarstvu (cilj 3, prvenstveno Poboljšavanje kvalitete novih
zakona); Ostale reformske
mjere (cilj 4). Strategija poticanja
inovacija Republike Hrvatske 2014 – 2020 |
Z |
||
Priprema dijela nacrta iz nadležnosti Sektora te upućivanje u proceduru
usvajanja Vladi RH prijedloga izmjena Uredbe o naknadama za posebne troškove
i troškove za pružanje informacijskih usluga DZIV-a te posljedična
implementacija izmjena |
Proveden propisani postupak donošenja propisa i Zakon stupio na snagu |
Sektor za patente; Kabinet ravnatelja, |
31.12.2016. |
Z |
|||||
Priprema prijedloga novog Zakona o
patentu i provedba aktivnosti potrebnih za donošenje propisa |
Proveden propisani postupak donošenja propisa i Zakon stupio na snagu |
Sektor za patente; Kabinet ravnatelja |
31.12.2016. |
Z |
|||||
2. |
Osiguravanje
učinkovitosti poslovnih procesa u postupcima priznanja patenata i izdavanja
svjedodžbi o dodatnoj zaštiti |
Nadogradnja aplikacije za administriranje zahtjeva za pretraživanje
patentnih informacija podacima o svjedodžbama o dodatnoj zaštiti |
Pripremljeno za tehničku implementaciju |
Odjel za razvoj i administriranje patentnih podataka |
31.12.2016. |
Nacionalni program reformi
za 2015. godinu: - Rješavanje slabosti
u upravljanju i povećanje učinkovitosti javnog sektora (cilj 2, prvenstveno
Poboljšanje funkcioniranja javne uprave ) |
O |
||
3. |
Priprema financijske
analize i provedba revizije sustava naknada za troškove postupaka iz područja
patenata i topografija poluvodičkih proizvoda |
Prirediti financijsku analizu troškova postupaka i razraditi mogućnosti revidiranja
visine naknada u svrhu pripreme prijedloga izmjena Uredbe o naknadama za
posebne troškove i troškova za pružanje informacijskih usluga DZIV-a |
Provedene financijske analize i pripremljen
prijedlog unaprijeđenog sustava
naknada za troškove postupaka |
Sektor patente Sektor za potporu poslovnim procesima |
30.06.2016. |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj. 3 |
P i A |
||
4. |
Osiguravanje
učinkovitosti u izvršenju poslova i zadataka |
Obrada prijava za priznanje patenata i pratećih podnesaka u odnosu na
udovoljavanje formalno-pravnim kriterijima i objava prijava |
90% zaprimljenih prijava u ciljanom roku |
Služba za pravne, međunarodne i administrativne poslove i Služba
specijalista u području tehnike |
31.12.2016. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
||
Administriranje postupaka ispitivanja prijava za priznanje patenata nakon objave |
95% zaprimljenih prijava u ciljanom roku |
Služba za pravne, međunarodne i administrativne poslove |
31.12.2016. |
P |
|||||
Provedba postupka supstancijalnog ispitivanja prijava za priznanje
patenata (potpuno ispitivanje konsensualni patent, prihvaćanje rezultata
potpunog ispitivanja) |
Postignuta ciljana razina riješenosti prijava za svaku od faza i vrsta
postupaka |
Služba specijalista u području tehnike |
31.12.2016. |
P |
|||||
Obrada zahtjeva za svjedodžbu o dodatnoj zaštiti u odnosu na udovoljavanje formalno-pravnim
kriterijima |
90% zaprimljenih zahtjeva u ciljanom roku |
Odjel za pravne poslove , međunarodnu zaštitu patenata i administrativne
poslove |
31.12.2016. |
P |
|||||
Provedba postupka supstancijalnog ispitivanja zahtjeva za svjedodžbu o dodatnoj zaštiti |
15% raspoloživih zahtjeva u ciljanom roku |
Služba specijalista u području tehnike |
31.12.2016. |
P |
|||||
Obrada podnesaka u odnosu na nacionalni dio postupka po europskim
(proširenim) patentima |
95% zaprimljenih podnesaka u
ciljanom roku |
Odjel za pravne poslove , međunarodnu zaštitu patenata i administrativne
poslove |
31.12.2016. |
P |
|||||
Obrada i prosljeđivanje međunarodnih (PCT) prijava i podnesaka koje se
podnose DZIV-u kao prijemnom uredu |
100% zaprimljenih prijava i podnesaka u ciljanom roku |
Odjel za pravne poslove , međunarodnu zaštitu patenata i administrativne
poslove |
31.12.2016. |
P |
|||||
Provedba zahtjeva za informacijske usluge pretraživanja i analize
patentnih informacija |
90% zaprimljenih zahtjeva u ciljanom roku |
Služba specijalista u području tehnike |
31.12.2016. |
O |
|||||
Izrada stručnih ekspertiza u postupcima za proglašenje patenta ništavim |
85% raspoloživih predmeta u
ciljanom roku |
Služba specijalista u području tehnike |
31.12.2016. |
P |
|||||
Obrada prijava za zaštitu topografija poluvodičkih proizvoda |
90% raspoloživih prijava u ciljanom roku |
Sektor za patente |
31.12.2016. |
P |
|||||
Priprema i izrada patentnih dokumenata |
95% u ciljanom roku |
Odjel za razvoj i administriranje patentnih podataka |
31.12.2016. |
P |
|||||
5. |
Provedba obveza u
pogledu uvođenja standarda upravljanja kvalitetom u pružanju usluga javne
uprave |
Implementirati standarde upravljanja kvalitetom u pružanju usluga iz
područja nadležnosti Sektora |
Provedene aktivnosti u skladu s
obvezama iz Strategije razvoja javne uprave 2015-2020. |
Sektor za patente Sektor za potporu poslovnim procesima |
Kontinuirano ovisno o prioritetima Vlade RH u novom mandatu |
Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. |
A i P |
||
6. |
Uspostava cjelovitog
sustava formalnih alata za upravljanje učinkovitosti i kvalitetom posla |
Aktivnosti vezane uz daljnji razvoj sustava formalnih alata za praćenje učinkovitosti i kvalitete
provođenja postupaka priznanja patenata
i pružanja patentnih informacija iz nadležnosti Sektora |
Na ciljanoj razini uspostavljen sustav periodičkog praćenja pokazatelja
i izvještavanja o provođenju postupka |
Odjel za razvoj i administriranje patentnih podataka |
31.12.2016. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
A |
||
7. |
Unaprjeđenje javnih informacijskih
usluga iz područja patenata |
Uspostava sustava za unaprijeđenu pripremu podataka: - izrada XML datoteka koje sadrže
podatke o pravnim statusima objavljenih prijava i prava za razmjenu podataka
s EPO-om - izrada patentnih dokumenata u
XML formatu |
Sustav implementiran i u funkciji. |
Odjel za razvoj i administriranje patentnih podataka |
Sukladno dinamici suradnje s EPO-om |
Interni strateški
dokumenti i planovi, Bilateralni plan suradnje s Europskim patentnim uredom
(BCP) 2016.-2018. |
O |
||
8. |
Dovršetak migracije informacijskog sustava DZIV-a |
Dovršiti i testirati aplikacije koje koristi Sektor u sklopu migracije
informacijskog sustava |
Testiranje dovršeno, aplikacije u funkciji unutar izmijenjenog
informacijskog sustava |
Sektor za patente Sektor za potporu poslovnim procesima |
31.12.2016. |
Interni strateški
dokumenti Plan migracije IT
sustava |
P |
||
|
9. |
Praćenje razvoja
stručnog područja patentne zaštite u međunarodnim okvirima i sudjelovanje u
radu međunarodnih i EU tijela |
Praćenje rada stručnih tijela EU-a
iz područja nadležnosti te po potrebi priprema stručnih podloga i izvještaja za potrebe
sudjelovanja u radu (sustav unitarnog
patenta) |
Redovna aktivnost; pripremljene stručne podloge u roku, po potrebi |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije, Industrijska strategija Republike
Hrvatske 2014 – 2020, Strategija poticanja inovacija Republike Hrvatske 2014
– 2020, te Strategija razvoja poduzetništva Republike Hrvatske 2013 – 2020. A Single Market for
Intellectual Property Rights - Boosting creativity and innovation to provide
economic growth, high quality jobs and first class products and services in
Europe (COM (2011) 287), Innovation Union (COM (2010) 546), Digital Agenda for Europe (COM (2010) 245) A Digital
Single Market Strategy for Europe (COM
(2015) 192, 6.5.2015), Upgrading the
Single market: more opportunities for people and business (COM (2015)
550, 28.10.2015) |
A |
|
|
Praćenje rada te priprema stručnih
podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u stručnim tijelima EPO-a |
Redovna aktivnost |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
A |
||||
|
Praćenje rada stručnih tijela
WIPO-a iz područja nadležnosti te priprema stručnih podloga i izvještaja za potrebe
sudjelovanja u radu te ispunjavanja obveza iz međunarodnih ugovora |
Redovna aktivnost |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
A |
||||
|
Praćenje i priprema stručnih podloga iz područja nadležnosti za
ispunjavanje obveza iz područja TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
A |
||||
|
10. |
Stručna suradnja s
Europskom patentnom organizacijom i zemljama članicama |
Provedba aktivnosti iz nadležnosti prema Bilateralnom projektu suradnje DZIV-a
s EPO-om (BCP) |
Udio provedenih aktivnosti u odnosu na planirano |
Sektor za patente |
Dinamika sukladno planu aktivnosti BCP-a |
Bilateralni plan
suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2016.-2018. |
O |
|
3. Sektor za žigove i industrijski dizajn |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Osiguravanje
kvalitetnog, učinkovitog i financijski prihvatljivog postupka priznanja žiga
i industrijskog dizajna |
Elektroničko izdavanje cjelovitog 11. izdanja Nicanske klasifikacije na
hrvatskom jeziku i verifikacija pojmova kroz TMclass |
Klasifikacija izdana i uspostavljena puna funkcionalnost i pojmovi
provjereni kroz TMclass |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova Služba za informacijske tehnologije Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
3. kvartal |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj 2. |
P i A |
„Concept Revision“ - verifikacija 4300 pojmova baze podataka iz baze
podataka klasifikacije za potrebe Madridskog sustava registracije žigova (Madrid Goods and Services) |
TMclass baza podataka ažurirana novim i revidiranim pojmovima |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
1. kvartal |
P i A |
|||
Revizija Priručnika za ispitivanje žigova u dijelu koji se odnosi na upis
promjena na žigu, popis proizvoda i usluga,
supstancijalno ispitivanje žigova, postupke povodom prigovora
uzimajući u obzir recentnu sudsku praksu Europskog suda pravde i učinke
reforme sustava žiga na području EU. |
Priručnik ažuriran |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova, Služba za
formalno ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
3. kvartal |
P i A |
|||
Interni priručnik s uputama o pravilima i pojedinostima postupanja u
postupcima povodom prigovora |
Priručnik izrađen |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
3. kvartal |
P i A |
|||
Implementacija usvojene zajedničke EU prakse iz područja zaštite žiga i
industrijskog dizajna ažuriranjem Priručnika za ispitivanje žigova i
Praktičnog vodiča za zaštitu industrijskog dizajna i informacija na
internetskim stranicama DZIV-a, organiziranje seminara i radionica krajnjim
korisnicima i izrada Priručnika za ispitivanje dizajna |
Priručnik za ispitivanje žigova i Praktični vodič za dizajn i sadržaji na
internetskim stranicama ažurirani, seminari/radionice održani, Priručnik za
ispitivanje dizajna izrađen za osnovne
segmente postupka |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova, Služba za
formalno ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
kontinuirano |
P i A |
|||
Optimizacija kvalitete i trajanja postupaka formalnog ispitivanja žigova
i industrijskog dizajna |
Postignuta razina 85% riješenosti predmeta, uz unaprjeđenje kvalitete
rješavanja |
Služba za formalno ispitivanje
žigova, registraciju dizajna i vođenje registara |
kontinuirano |
P |
|||
Povećanje učinkovitosti preraspodjelom poslova u postupku produženja i prestanka
prava rotacijom djelatnika unutar Sektora |
Postignuta razina 90% riješenosti obveza za žigove i 100% za dizajn |
Služba za formalno ispitivanje
žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
kontinuirano |
P |
|||
Optimizacija kvalitete i učinkovitosti u obavljanju poslova u postupku međunarodne
zaštite domaćih prijava žiga i rješavanja zahtjeva za transformaciju i
konverziju žiga EU |
Postignuta razina rješavanja
predmeta najkasnije u roku od mjesec dana u skladu s najboljom
međunarodnom i EU praksom |
Služba za formalno ispitivanje
žigova, registraciju dizajna i vođenje registara |
kontinuirano |
P |
|||
Održati dinamiku i poboljšati kvalitetu
supstancijalnog ispitivanja i rješavanja očitovanja i pravovremeno
postupati po okončanju drugostupanjskih postupaka, |
Postignuta razina 90% riješenosti te rješavanje po odlukama
drugostupanjskog tijela u roku od mjesec dana od dana dostave odluke uz unaprijeđenu
kvalitetu donesenih odluka |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
kontinuirano |
P |
|||
Održati dinamiku rješavanja i unaprijeditii kvalitetu postupka po
prigovoru na registraciju žigova i po zahtjevu za opoziv i pravovremeno
postupati po okončanju drugostupanjskih postupaka |
Postignuta razina 85% riješenosti predmeta po prigovoru i 100% po
zahtjevu za opoziv te rješavanje po odlukama drugostupanjskog tijela u roku
od mjesec dana od dana dostave odluke uz unaprijeđenu kvalitetu donesenih
odluka |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
kontinuirano |
P |
|||
2. |
Kvalitetno i učinkovito
provođenje planiranih zakonodavnih aktivnosti iz područja zaštite žiga i
industrijskog dizajna te oznaka zemljopisnog podrijetla i oznaka izvornosti
proizvoda i usluga |
Upućivanje u proceduru usvajanja Vladi RH prijedloga izmjena i
dopuna relevantnih Zakona slijedom
prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o patentu kojim se ukidaju Žalbena vijeća. Pripremiti prijedlog izmjena relevantnih podzakonskih akata (pravilnika)
sukladno navedenim zakonskim izmjenama te posljedična implementacija postupanja |
Izmjene i dopune Zakona i pripadajući
Pravilnici objavljeni i
implementacija provedena |
Sektor za žigove i industrijski dizajn Kabinet ravnatelja Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.03.2016. |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj. 3 |
Z i P |
Upućivanje u proceduru usvajanja Vladi RH prijedloga izmjena Uredbe o
naknadama za posebne troškove i troškove za pružanje informacijskih usluga
DZIV-a te posljedična implementacija
izmjena |
Provedene sve aktivnosti za pripremu prijedloga Uredbe i ista upućena u
proceduru usvajanja od strane Vlade RH, Uredba objavljena i implementacija provedena |
Sektor za žigove i industrijski dizajn Kabinet Ravnateljice Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
Z i P |
|||
3. |
Priprema financijske
analize i provedba revizije sustava naknada za troškove postupaka iz područja
zaštite žiga i industrijskog dizajna te oznaka zemljopisnog podrijetla i
oznaka izvornosti proizvoda i usluga |
Prirediti financijsku analizu troškova postupaka i razraditi mogućnosti revidiranja
visine naknada u svrhu pripreme prijedloga izmjena Uredbe o naknadama za
posebne troškove i troškova za pružanje informacijskih usluga DZIV-a |
Provedene financijske analize i pripremljen
prijedlog unaprijeđenog sustava
naknada za troškove postupaka |
Sektor za žigove i industrijski dizajn Sektor za potporu poslovnim procesima |
30.06.2016. |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj. 3 |
P i A |
4. |
Provedba obveza u
pogledu uvođenja standarda upravljanja kvalitetom u pružanju usluga javne
uprave |
Implementirati standarde upravljanja kvalitetom u pružanju usluga iz
područja nadležnosti Sektora |
Provedene aktivnosti u skladu s
obvezama iz Strategije razvoja javne uprave 2015-20120 |
Sektor za žigove i industrijski dizajn Sektor za potporu poslovnim procesima |
Kontinuirano ovisno o prioritetima Vlade RH u novom mandatu |
Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. Interni strateški
dokumenti |
A i P |
5. |
Dovršetak migracije informacijskog sustava DZIV-a |
Dovršiti i testirati aplikacije koje koristi Sektor u sklopu migracije
informacijskog sustava |
Testiranje dovršeno, aplikacije u funkciji unutar izmijenjenog
informacijskog sustava |
Sektor za žigove i industrijski dizajn Sektor za potporu poslovnim procesima |
31.12.2016. |
Interni strateški
dokumenti Plan migracije IT
sustava |
P |
6. |
Praćenje razvoja
stručnog područja zaštite žiga, industrijskog dizajna i zemljopisnih oznaka u
međunarodnim okvirima i sudjelovanje u radu europskih i međunarodnih tijela |
Praćenje rada stručnih tijela EU-a
iz područja nadležnosti te priprema
stručnih podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u radu |
Pripremljene stručne podloge u roku prema zahtjevu |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano i prema dinamici rada EU tijela |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj. 3 |
A |
Praćenje rada te priprema stručnih
podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u stručnim tijelima OHIM-a i sudjelovanje u programima usvajanja zajedničke EU prakse |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano i prema planu Programa konvergiranja OHIM-a |
A |
|||
Praćenje rada stručnih tijela WIPO-a iz područja nadležnosti te
priprema stručnih podloga i izvještaja
za potrebe sudjelovanja u radu te ispunjavanja obveza iz međunarodnih ugovora |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje i priprema stručnih podloga iz područja nadležnosti za
ispunjavanje obveza iz područja TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje rada stručnih tijela Ministarstva poljoprivrede iz područja
zaštite zemljopisnih oznaka te priprema
stručnih podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u radu |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
7. |
Stručna suradnja s
Uredom za harmonizaciju na unutarnjem tržištu (žigova i dizajna) EU i
zemljama članicama |
Provedba aktivnosti iz nadležnosti prema ugovorima o suradnji s OHIM-om |
Udio provedenih aktivnosti u odnosu na planirano |
Sektor za žigove i dizajn |
Dinamika sukladno planiranome |
Ugovor o suradnji
između OHIM-a i DZIV-a za 2016. godinu
(Jumbo Agreement) i Nacionalni
program reformi za 2015. godinu – cilj. 3 |
P |
4. Sektor za potporu
poslovnim procesima |
|||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
||
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
||
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
||
1. |
Povećati učinkovitost
poslovnih procesa |
Provesti aktivnosti prema godišnjem operativnom planu automatizacije
poslovnih procesa |
Provedene sve aktivnosti visokog i srednjeg prioriteta |
Odjel za aplikativnu i sistemsku potporu i relevantne unutarnje
ustrojstvene jedinice |
Prema operativnom planu automatizacije |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj 2., Interni strateški
dokumenti i planovi, Operativni plan
automatizacije poslovnih procesa |
O |
||
2. |
Dovršiti migraciju
informacijskog sustava |
Provesti aktivnosti potrebne za dovršetak migracije informacijskog
sustava na novu programsku osnovu prema posebnom Planu migracije sustava |
Uspostavljena puna funkcionalnost sustava na novoj programskoj osnovi |
Odjel za aplikativnu i sistemsku potporu |
Prema planu migracije sustava |
Plan migracije IT sustava, Interni strateški
dokumenti |
O |
||
3. |
Unaprijediti tehnološku
(informacijsku) infrastrukturu |
Provesti planirane aktivnosti na instalaciji nove serverske, sistemske i
klijentske opreme te nadogradnje operacijskog sustava i uredskih alata |
Instalirana sva oprema i nadograđen operacijski sustav i programski alati
|
Odjel za tehnološku potporu |
31.12.2016. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||
4. |
Zakonito i učinkovito
funkcioniranje sustava financijskog upravljanja i kontrole |
Koordinirati projekt formalne uspostave zavodskog sustava financijskog
upravljanja i kontrole |
Omjer provedenih aktivnosti u odnosu na planirane |
Sektor za potporu poslovnim procesima |
Prema posebnom planu |
Zakon o sustavu
unutarnjih kontrola u javnom sektoru , Interni planski
dokumenti; |
O |
||
Priprema i dostava proračunskih planova i izvještaja |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||||
Priprema i dostava Izjave o fiskalnoj odgovornosti |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Prema propisanom roku |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti; zakonski propisi |
P |
||||
Izrada propisanih periodičkih financijskih izvješća |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||||
Formalna i računska kontrola knjigovodstvene dokumentacije, kontiranje i
knjižene poslovnih događaja u analitičkim evidencijama i glavnoj knjizi |
Provedena računska kontrola |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||||
Obračun plaća i ostalih primanja i dohodaka |
Isplaćene plaće, ostala primanja i dohoci |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||||
Obavljanje poslova vezanih za uplate i isplate preko kunske i devizne
blagajne |
Izvršena uplata/isplata |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||||
5. |
Nabava roba, radova i usluga za potrebe DZIV-a |
Izrada godišnjeg plana nabave |
Izrađen godišnji plan nabave i objavljen na internetskoj stranici |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu i Služba za pravne, opće
poslove i ljudske potencijale |
U roku od 60 dana od dana donošenja Državnog proračuna za 2016. |
Zakon o proračunu Interni planski
dokumenti |
P |
||
Provedba postupaka nabave roba, radova i usluga za potrebe DZIV-a; praćenje
postupaka |
Provedeni postupci nabave sukladno planiranome |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu/Služba za pravne, opće
poslove i ljudske potencijale |
Kontinuirano tijekom godine |
Interna procedura |
P/O |
||||
Priprema i izrada ugovora iz područja nabave i vođenje evidencije o zaključenim ugovorima |
Sklopljeni ugovori; Izrađena evidencija |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Kontinuirano tijekom godine |
Interna procedura |
P |
||||
6. |
Zakonito i učinkovito upravljanje ljudskim potencijalima |
Prikupljanje, izrada i dostava rješenja o ocjeni državnih službenika i namještenika |
Ocjene unesene u osobni očevidnik,osobni dosje i Registar zaposlenih u javnom sektoru |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
veljača/ožujak 2015. |
Strategija razvoja
javne uprave od 2015.-2020. godine Interni planski
dokumenti |
P |
||
Izrada Plana korištenja godišnjeg odmora za 2016. |
Izrađen Plan korištenja godišnjih odmora |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
30.04. 2015. |
P |
|||||
Izrada i dostava rješenja o korištenju godišnjeg
odmora za 2016. godinu |
Izrađena i dostavljena rješenja u zakonskom roku |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
u zakonskom roku |
P |
|||||
Dnevna kontrola i unos evidencije radnog vremena |
Unesena evidencija u Registar zaposlenih u javnom sektoru |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
dnevno |
P |
|||||
Unos i ažuriranje podataka u Registru zaposlenih
u javnom Sektoru |
Uneseni i ažurirani podaci |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
po potrebi/ kontinuirano |
P |
|||||
Vođenje osobnog dosjea za svakog
službenika/namještenika |
Izrađen i ažuran osobni dosje |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
po potrebi/ kontinuirano |
P |
|||||
Priprema prijedloga plana prijma u državnu službu |
Pripremljeno u roku |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Prema propisanim/ planiranim rokovima |
P |
|||||
Provedba javnih natječaja i internih oglasa za prijam u državnu službu |
Provedeno prema planu |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Prema planiranim rokovima |
P |
|||||
Odlučivanje o pravima, obvezama i odgovornosti državnih službenika |
Izrađena rješenja |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
po potrebi/ kontinuirano |
P |
|||||
Praćenje statusnih pitanja državnih dužnosnika,
službenika i namještenika |
Izrađena rješenja |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
po potrebi/ kontinuirano |
P |
|||||
7. |
Zakonito i učinkovito upravljanje dokumentacijom |
Obavljanje poslova primanja i pregleda pismena i
drugih dokumenata, njihovog razvrstavanja i raspoređivanja, upisivanja u
odgovarajuće evidencije (očevidnike), dostave u rad, otpremanja, razvođenja i
njihova čuvanja u pismohrani |
Svi ulazni i izlazni akti dostavljeni u zakonskom roku |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
u zakonskom roku |
Interna procedura |
P |
||
8. |
Provedba obveza u
pogledu uvođenja standarda upravljanja kvalitetom u pružanju usluga javne
uprave |
Implementirati standarde upravljanja kvalitetom u pružanju usluga iz
područja nadležnosti Sektora |
Provedene aktivnosti u skladu s
obvezama iz Strategije razvoja javne uprave 2015-20120 |
Sektor za potporu poslovnim procesima Ostali sektori |
Kontinuirano ovisno o prioritetima Vlade RH u novom mandatu |
Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. |
A i P |
||
9. |
Prirediti financijske
analize za potrebe revizije sustava naknada za troškove postupaka i usluga iz
područja DZIV-a |
Prirediti financijske analize troškova provedbe postupaka i pružanja
usluga u svrhu pripreme prijedloga izmjena Uredbe o naknadama za posebne
troškove i troškova za pružanje informacijskih usluga DZIV-a |
Provedene financijske analize |
Sektor za potporu poslovnim procesima Ostali sektori |
30.04.2016. |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj. 3 |
P i A |
||
5. Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Unaprijediti zakonodavni
okvir |
Pripremiti prijedlog Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o autorskom
pravu i srodnim pravima i provesti
aktivnosti potrebne za donošenje propisa (usklađivanje s Direktivom
2014/26/EU[3]) |
Provedene sve aktivnosti za pripremu prijedloga Zakona i isti upućen u
proceduru usvajanja od strane Vlade RH. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
I. tromjesečje (rok za usklađivanje s Direktivom je 10. 04.2016.) |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj 3. Digital Agenda for Europe (COM (2010) 245), Komunikacija EK Ususret
modernom europskom okviru za autorska prava (COM (2015) 626), Interni strateški
dokumenti i planovi |
Z |
Pripremiti prijedlog novog Zakona o zastupanju u području prava industrijskog
vlasništva i provesti aktivnosti
potrebne za donošenje propisa |
Provedene sve aktivnosti za pripremu prijedloga Zakona i isti upućen u
proceduru usvajanja od strane Vlade RH. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
IV. tromjesečje |
Z |
|||
2. |
Intenzivirati i
unaprijediti stručne i promotivne aktivnosti iz područja autorskog prava i
srodnih prava |
Unaprijediti i proširiti korisničke sadržaje na internetskoj stranici DZIV-a |
Broj dodanih / izmijenjenih jedinica sadržaja |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Strategija
jedinstvenog digitalnog tržišta za Europu
(COM (2015) 192), Interni strateški dokumenti i planovi Strategija jedinstvenog digitalnog tržišta za
Europu (COM (2015) 192) |
O |
Pripremiti stručne podloge za nove informativne / promotivne materijale
(publikacije, letke i sl.). |
Broj pripremljenih materijala |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
O |
|||
Provedba aktivnosti (sastanaka, javnih nastupa, stručnih skupova i sl.)
usmjerenih informiranju šire javnosti o sustavu zaštite autorskih i srodnih
prava te o doprinosu kreativnih industrija gospodarskom rastu i zapošljavanju |
Broj provedenih aktivnosti |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2016. |
Studija OHIM/EPO/EC „Intellectual
property rights intensive industries: contribution to economic performance
and employment in the European Union“ Studija EU: “Stvaranje rasta: Mjerenje kulturnih i kreativnih tržišta u EU” |
P |
||
3. |
Uspostaviti
infrastrukturu za suradnju u pojedinim stručnim područjima iz nadležnosti
Službe |
Identificirati suradnička tijela /organizacije i druge sudionike po
pojedinim stručnim područjima /temama |
Broj utvrđenih radnih grupa |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Interni strateški
dokumenti i planovi Komunikacija EK Ususret
modernom europskom okviru za autorska prava (COM (2015) 626) |
O |
4. |
Unaprijediti/održati
uspostavljenu razinu koordinacije provedbe prava |
Provesti inspekcijski nadzor nad radom udruga za kolektivno ostvarivanje
autorskih i srodnih prava |
Proveden redovni inspekcijski
nadzor nad svim udrugama i po potrebi izvanredni nadzori |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2016. |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu – cilj 3. Interni strateški
dokumenti i planovi |
I |
Prikupiti i obraditi podatke te objaviti Statističko izvješće o povredama
prava intelektualnog vlasništva u RH |
1 (godišnje izvješće za 2015.) |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.3.2016. |
A |
|||
Organizirati i sudjelovati na sastancima međuinstitucionalnih
koordinacijskih tijela za provedbu
prava intelektualnog vlasništva i stručnih radnih grupa |
Broj održanih sastanaka |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano (sukladno planiranom rasporedu sastanaka) |
A |
|||
Ažurirati i razvijati sadržaje internetske stranice DZIV-a vezano uz
provedbu prava intelektualnog vlasništva te zajedničke internetske stranice
koordinacijskih tijela te organizirati i provoditi druge zajedničke
aktivnosti usmjerene jačanju javne svijesti o važnosti poštivanja prava
intelektualnog vlasništva (usmjerene posebno informiranju djece i mladih te
edukaciji potrošača) |
Broj ažuriranih / dodanih jedinica sadržaja odnosno broj provedenih
aktivnosti |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
O |
|||
Organizirati godišnji stručni skup iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva |
1 |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2016. |
O |
|||
Sudjelovati u aktivnostima EU Promatračnice za povrede prava
intelektualnog vlasništva OHIM-a, na sastancima Radne skupine Vijeća EU-a za
intelektualno vlasništvo u vezi provedbe prava, te Stručne skupine za
provedbu prava intelektualnog vlasništva pri EK |
Broj aktivnosti / sastanaka |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano (sukladno rasporedu sastanaka) |
Multiannual plan 2014.-2018. and Working plan 2016 of the European
Observatory on Infringements of Intellectual Property Rights, Akcijski plan EU-a:
Prema novom konsenzusu o zaštiti prava intelektualnog vlasništva: (COM (2014) 392), Strategija
jedinstvenog digitalnog tržišta za Europu
(COM (2015) 192), Komunikacija EK Ususret
modernom europskom okviru za autorska prava (COM (2015) 626) |
A |
||
5. |
Unaprijediti
organizaciju i učinkovitost poslova u području zajedničkih pravnih poslova |
Ažurno obavljanje administrativnih poslova u području žalbenih postupaka
koji se obavljaju u prvom stupnju |
90% u roku 7 dana od dospijeća |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
Ažurno vođenje registra zastupnika i registra općih punomoći u području
industrijskoga vlasništva |
100% u ciljanom roku |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Ažurno obavljanje ostalih organizacijskih i administrativnih poslova u
vezi zastupanja u području prava industrijskog vlasništva |
100% u ciljanom roku |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Ažurno obavljanje administrativnih poslova u postupcima za proglašavanje
prava industrijskoga vlasništva ništavim |
90% u ciljanom roku |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Razvoj novih i ažuriranje postojećih tipiziranih akata za potrebe
postupka za proglašavanje prava industrijskoga vlasništva ništavim / žalbenih
postupaka / postupaka vezanih uz zastupanje u području industrijskoga
vlasništva |
Broj akata |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
6. |
Provesti reviziju
postojećih stručnih informacijskih usluga |
Unaprijediti stručne kapacitete Informacijskog centra za intelektualno
vlasništvo provedbom interne edukacije službenika |
Broj jedinica održane interne edukacije (odnosno konzultacija) |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
7. |
Unaprijediti kvalitetu i
učinkovitost promotivnih aktivnosti suradnjom s regionalnim i međunarodnim
organizacijama |
Stručno pripremiti prijevode i prilagodbe publikacija Svjetske
organizacije za intelektualno vlasništvo (WIPO) |
Broj pripremljenih publikacija u odnosu na planirano |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2016. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
8. |
Praćenje razvoja
stručnog područja u međunarodnim okvirima i sudjelovanje u radu europskih i
međunarodnih tijela |
Praćenje rada stručnih tijela EU-a iz područja nadležnosti, priprema stručnih podloga za potrebe sudjelovanja u
radu stručnih tijela te pratećih izvještaja |
Pripremljene stručne podloge / izvještaji, prema zahtjevima i rokovima
konkretne aktivnosti |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano i prema dinamici rada stručnih tijela EU-a |
A Single Market for Intellectual Property Rights -
Boosting creativity and innovation to provide economic growth, high quality
jobs and first class products and services in Europe (COM (2011) 28,) Digital Agenda for Europe
(COM (2010) 245) Akcijski plan EU-a:
Prema novom konsenzusu o zaštiti prava intelektualnog vlasništva: (COM (2014) 392) Strategija
jedinstvenog digitalnog tržišta za Europu
(COM (2015) 192) Komunikacija EK Ususret
modernom europskom okviru za autorska prava (COM (2015) 626) Upgrading the Single market: more opportunities for
people and business (COM (2015) 550,
28.10.2015) |
A |
Praćenje rada stručnih tijela WIPO-a iz područja nadležnosti,
priprema stručnih podloga za potrebe
sudjelovanja u radu i ispunjavanja obveza iz međunarodnih ugovora te, prema
potrebi, pratećih izvještaja |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje i priprema stručnih podloga iz područja nadležnosti za
ispunjavanje obveza iz područja TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
A |
6. Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
|
1. |
Unaprijediti kvalitetu vanjskih elektroničkih informacijskih servisa DZIV-a (internetske stranice, vanjski portali) |
Ažuriranje i razvoj postojećih
sadržaja internetskih stranica DZIV-a |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i
razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
Interni strateški dokumenti i planovi, Dokumenti i planovi koordinacije za provedbu prava intelektualnog vlasništva |
O |
|
Daljnje unaprjeđenje sadržaja
internetske stranice DZIV-a iz područja upotrebe intelektualnog vlasništva u
poslovanju i edukacija iz područja intelektualnog vlasništva |
Broj dodanih jedinica sadržaja |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog
vlasništva |
31.12.2016. |
O |
||||
Administriranje i ažuriranje
postojećih sadržaja internetske stranice Stop
krivotvorinama i piratstvu. |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva/Ostala TDU iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
O |
||||
Izrada engleske inačice
internetske stranice Stop
krivotvorinama i piratstvu. |
Stranica objavljena u javnosti |
01.03.2016. |
O |
|||||
Redovito ažuriranje sadržaja o
Zavodu na Središnjem državnom portalu i portalima međunarodnih organizacija
(WIPO,EPO,OHIM) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
|
O |
|||
Aktivnost Nacionalne
koordinacije za provedbu prava intelektualnog vlasništva putem društvenih
mreža |
Otvoreni računi i objavljeni sadržaji na najmanje dvije društvene mreže |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva/Ostala TDU iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva |
01.03.2016. Kontinuirano |
|
O |
|||
2. |
Unaprijediti kvalitetu i učinkovitost izdavanja publikacija |
Priprema i objava Hrvatskog
glasnika intelektualnog vlasništva
(službeno glasilo Zavoda) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano (sukladno
godišnjem planu izdavanja) |
Plan izdavanja publikacija DZIV-a u 2014., Plan aktivnosti na podizanju razine javne svijesti o poštivanju i provedbi prava intelektualnog vlasništva za 2015., Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|
Priprema i izdavanje službenih,
stručnih i informativno-promotivnih publikacija sukladno Planu
izdavanja publikacija DZIV-a u 2016 |
Broj publiciranih tiskanih i
Internetskih publikacija |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
O |
||||
Priprema i izdavanje
promotivnih materijala za potrebe aktivnosti koordinacijskih tijela za
provedbu prava intelektualnog vlasništva (brošure, leci, plakati i dr.)
sukladno Planu aktivnosti radne grupe za podizanje razine svijesti o
poštovanju i provedbi prava IV-a za 2016. |
Broj publiciranih tiskanih i
Internetskih publikacija |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva/Ostala TDU iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
O |
||||
3. |
Unaprijediti kvalitetu i
učinkovitost provođenja obrazovnih aktivnosti iz područja intelektualnog
vlasništva za ciljne skupine i javnost |
Pripremiti dopunjeni Katalog seminara i radionica (osnovni program iz područja intelektualnog vlasništva) |
Izrađen dopunjeni Katalog |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
1. tromjesečje |
Nacionalni program
reformi 2015., 5. Napredak u pogledu
ostvarivanja glavnih ciljeva Strategija Europa 2020 Cilj 2 Istraživanje i
razvoj, Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske, Strategija poticanja
inovacija Republike Hrvatske 2014.-2020., Plan javnih,
promotivnih i edukacijskih aktivnosti Zavoda
u 2015. godini Ugovor o suradnji između DZIV-a i HGK, Sporazum o suradnji
između Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i DZIV-a, Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|
Utvrditi tromjesečne rasporede seminara i radionica prema planu edukacijskih aktivnosti
zavoda za 2016. godinu |
Kvartalno |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
O |
||||
Provesti planirane obrazovne
aktivnosti za malo i srednje poduzetništvo |
Broj provedenih aktivnosti |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
O |
||||
Provesti planirane obrazovne
aktivnosti za akademske institucije |
Broj provedenih aktivnosti |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
O |
||||
Održati 2 ciklusa javnog
lokaliziranog WIPO-ovog Općeg tečaja intelektualnog vlasništva na
daljinu (DLHR-101) u organizaciji
Zavoda |
Održana dva ciklusa tečaja |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
O |
||||
Organizirati internu stručnu
izobrazbu djelatnika sukladno potrebama |
Broj provedenih izobrazbi u odnosu na iskazane potrebe |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
O |
||||
4. |
Unaprijediti kvalitetu i
učinkovitost provođenja promotivnih aktivnosti |
Suradnja s OHIM-om na
organizaciji javnog skupa o žigu i registriranom i dizajnu EU |
Održan skup |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva Sektor za
žigove I dizajn |
2.kvartal |
Ugovor o tehničkoj
suradnji između DZIV-a i OHIM-a za 2016. |
O |
|
Suradnja s EPO-om na organizaciji
stručno-edukacijskog skupa o pretraživanju i ispitivanju u području patenata |
Održan skup |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva Sektor za
žigove I dizajn Sektor za
patente |
2. kvartal |
Bilateralni plan suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2016-2018, Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|||
Provesti nacionalnu kampanju o
rizicima kupnje krivotvorenih i piratskih proizvoda prilikom kupnje putem interneta |
Realizirana kampanja |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva/Ostala TDU iz područja provedbe prava intelektualnog
vlasništva |
31.12.2016. |
Ugovor o tehničkoj
suradnji između DZIV-a i OHIM-a za 2016., Plan javnih,
promotivnih i edukacijskih aktivnosti Zavoda
u 2016. godini |
O |
|||
Suradnja s WIPO-om na
organizaciji i promociji 7. Ljetne škole
intelektualnog vlasništva WIPO-a u Republici Hrvatskoj |
Održana Ljetna škola |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Svibanj/lipanj 2016 |
Interni strateški dokumenti i planovi, Operativni plan suradnje s WIPOom 2016-2016 |
O |
|||
Provesti natječaj i dodijeliti nagradu za najbolji akademski rad u
području intelektualnog
vlasništva |
Dodijeljena nagrada |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske, Strategija poticanja
inovacija Republike Hrvatske 2014.-2020., Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|||
Unaprijediti javnu vidljivost Akademije i stručne
djelatnosti Zavoda |
Broj provedenih aktivnosti |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i
razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|||
5. |
Unaprijediti analitičke
poslove i razvijati poslove strateškog planiranja |
Uspostavljen
plan i provedeni redovni i
posebni analitički poslovi, proveden plan aktivnosti na strateškom planiranju |
Provedene aktivnosti sukladno planu |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2016. |
Nacionalni program
reformi za 2015. godinu; Interni strateški dokumenti i planovi Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske, Strategija poticanja inovacija Republike Hrvatske 2014.-2020, Industrijska strategija Republike Hrvatske za razdoblje
od 2014. do 2020., Strategija razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj 2013. - 2020., A Single
Market for Intellectual Property Rights - Boosting creativity and innovation
to provide economic growth, high quality jobs and first class products and
services in Europe (COM (2011) 287, 24.5.2011), Innovation Union (COM (2010) 546), Digital Agenda for
Europe (COM (2010) 245) A Digital
Single Market Strategy for Europe (COM (2015) 192, 6.5.2015), Upgrading the Single market: more opportunities
for people and business (COM (2015) 550, 28.10.2015) |
A |
|
7. Samostalna služba za
korisničke informacije i usluge |
||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
|
1. |
Potpora korisnicima
sustava zaštite intelektualnog vlasništva (pružanje stručnih informacija i
usluga pretraživanja i analize) |
Pružanje informacijskih usluga u području intelektualnog vlasništva
temeljem upita korisnika (u prostorijama INCENTIV-a, telefonski, e-poštom i
na druge načine) |
Odgovoreno na sve zahtjeve za informacijama u zadanom/dogovorenom roku |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirana aktivnost |
Strategija razvoja
javne uprave za razdoblje od 2015. do 2020., Interni planovi i
dokumenti |
O |
|
Pružanje usluga stručnog pretraživanja i analize podataka o registriranom
industrijskom vlasništvu temeljem podnesenog zahtjeva korisnika |
Odgovoreno na sve zahtjeve za uslugama u zadanom/dogovorenom roku |
Odjel za usluge pretraživanja i analize |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
|||
Pružanje usluga specijalne Knjižnice i čitaonice u području
intelektualnog vlasništva |
Obrađeni svi upiti korisnika u
primjerenom roku |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
|||
Revizija knjižnične građe |
Broj revidiranih jedinica građe |
Odjel za potporu korisnicima |
do 31.12.2016. |
O |
|
|||
Donošenje Pravilnika o radu Knjižnice |
Donesen pravilnik |
Odjel za potporu korisnicima |
do 31.6.2016. |
O |
|
|||
2. |
Unaprjeđenje kvalitete
pružanja usluga pretraživanja i analize podataka o registriranom
industrijskom vlasništvu |
Praćenje razvoja pretraživačkih alata OHIM-a i WIPO-a za žigove i
industrijski dizajn te implementacija unaprjeđenja u sustave DZIV-a |
Broj implementiranih unaprjeđenja |
Odjel za usluge pretraživanja i analize |
Kontinuirana aktivnost |
Strategija razvoja
javne uprave za razdoblje od 2015. do 2020., Nacionalni program
reformi 2015. - ciljevi 2. i 4. , Bilateralni ugovor o
suradnji između OHIM-a i DZIV-a za 2016.
godinu, Interni planovi i
dokumenti |
A |
|
Edukacija djelatnika Službe u području usluga pretraživanja i analize |
Broj edukacija, broj educiranih djelatnika |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
||||
Revizija i optimizacija poslovnih procesa u nadležnosti Službe u svrhu
osiguranja kvalitete i učinkovitosti usluga pretraživanja i analize |
Broj revidiranih/optimiziranih poslovnih procesa |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
||||
3. |
Podizanje javne svijesti
o važnosti intelektualnog vlasništva te poticanje zaštite i primjene intelektualnog
vlasništva u relevantnim domaćim sektorima (s posebnim naglaskom na mala i
srednja poduzeća) |
Razvoj i unaprjeđenje usluga posebno prilagođenih pojedinom segmentu
korisnika (npr. malim i srednjim poduzećima, akademskoj zajednici i
istraživačkim institutima, studentima, itd.) samostalno i/ili u suradnji s drugim
službama DZIV-a, regionalnim i međunarodnim institucijama |
Broj provedenih/unaprjeđenih usluga, |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirana aktivnost |
Europe 2020, Innovation Union (COM
(2010) 546), Strategija poticanja
inovacija RH 2014.-2020., Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije, Strategija razvoja
poduzetništva u RH 2013.-2020., Industrijska strategija
RH 2014.-2020., Bilateralni plan
suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2013.-2015., Bilateralni ugovor o
suradnji između OHIM-a i DZIV-a za 2016.
godinu , Sporazumi o suradnji
DZIV-a s drugim institucijama |
O |
|
Sudjelovanje u provedbi edukativnih aktivnosti, samostalno i/ili u
suradnji s drugim službama DZIV-a i partnerskim organizacijama (regionalnim
razvojnim agencijama, poduzetničkim centrima, sveučilištima, i dr.) |
Broj provedenih aktivnosti |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
||||
Informacijsko-promotivne aktivnosti na gospodarskim i drugim javnim
priredbama u suradnji s regionalnim i međunarodnim institucijama |
Broj provedenih aktivnosti |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
||||
Unaprjeđenje vidljivosti i prepoznatljivosti DZIV-a i njegove stručne
djelatnosti putem stručnih radova,
usmenih priopćenja i/ili postera na stručnim i drugim događanjima |
Broj radova/priopćenja |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
||||
Informiranje relevantne javnosti o uslugama specijalne Knjižnice za
intelektualno vlasništvo i organiziranje stručnih događanja u djelokrugu rada
Knjižnice |
Broj aktivnosti |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
|||
4. |
Unaprjeđenje
"infrastrukture" za poticanje zaštite i primjene intelektualnog
vlasništva |
Suradnja na unaprjeđenju javnih informacijskih sadržaja na internetskoj
stranici DZIV-a |
Broj predloženih izmjena |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirana aktivnost |
Interni planovi i dokumenti |
O |
|
Edukacija djelatnika Službe u području intelektualnog vlasništva i
pružanja informacijskih usluga te usluga pretraživanja i analize |
Broj educiranih djelatnika, broj edukacija |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirana aktivnost |
Bilateralni plan
suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2013-2015, Bilateralni ugovor o
suradnji između OHIM-a i DZIV-a za 2016.
godinu, Nacionalni program
reformi 2015. -ciljevi 2. i 4., Interni planovi i
dokumenti |
O |
|
||
Revizija postojeće i osmišljavanje nove brošure o INCENTIV-u |
Nova brošura spremna za tisak/printanje |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
do 31.12.2016. |
Interni planovi i dokumenti |
O |
|
||
Dovršenje osnivanja novog PatLib centra na području RH |
Novi PatLib centar osnovan |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
do 1.6.2016. |
Interni planovi i dokumenti |
O |
|
||
5. |
Povećanje zadovoljstva
korisnika usluga |
Redovito praćenje zadovoljstva korisnika informacijskim uslugama putem
ankete i unaprjeđivanje korisničke potpore u skladu s rezultatima ankete |
Broj distribuiranih anketa, broj ispunjenih anketa, iskazano zadovoljstvo
korisnika |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirana aktivnost, analiza polugodišnje |
Strategija razvoja
javne uprave za razdoblje od 2015. do 2020., Nacionalni program
reformi 2015. -ciljevi 2. i 4. , Interni planovi i dokumenti |
A |
|
Osmišljavanje i implementacija nove ankete za praćenje zadovoljstva
korisnika uslugama pretraživanja |
Implementacija ankete, broj distribuiranih anketa, broj ispunjenih
anketa, iskazano zadovoljstvo korisnika |
Odjel za usluge pretraživanja i analize |
do 31.12.2016. |
O + A |
|
|||
Edukacija djelatnika Službe u svrhu povećanja zadovoljstva korisnika |
Broj educiranih djelatnika, broj edukacija |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|
6. Financijski plan
PLAN 2015. | PLAN 2016. | Indeks | |
1 | 2 | 3 | 4 |
UKUPNO PRIHODI (KN) | 15.489.248 | 15.631.354 | 100,92 |
UKUPNO RASHODI (KN) | 15.489.248 | 15.631.354 | 100,92 |
[1] Odnosi se na Nacionalni program reformi za 2015. godinu
[2] Odnosi se na sljedeće ciljeve iz Nacionalnog programa
reformi 2015.: 1. Rješavanje slabosti u upravljanju i povećanje
učinkovitosti javnog sektora (cilj 2. programa);
2. Promicanje rasta, vanjske konkurentnosti i ponovna uspostava
ravnoteža u hrvatskom gospodarstvu (cilj 3. programa);
3. Ostale reformske mjere (cilj 4. programa).
[3] Direktiva
2014/26/EU o kolektivnom ostvarivanju autorskog prava i srodnih prava te
izdavanju odobrenja za više državnih područja za prava na internetsko
korištenje glazbenih djela na unutarnjem tržištu.