Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo
SADRŽAJ
Predgovor ravnateljice |
3 |
||
1. |
Uvod ………………………………………………………………………………... |
4 |
|
2. |
Sažeti prikaz specifičnih ciljeva iz godišnjeg plana rada ………………………... |
5 |
|
3. |
Organizacijska
struktura ……………………………………………………………. |
6 |
|
4. |
Ciljevi po
ustrojstvenim jedinicama ………………………………………………... |
7 |
|
|
4.1. |
Kabinet ravnatelja ………………………………………………………… |
7 |
|
4.2. |
Sektor za patente……………………….………………………………… |
11 |
|
4.3. |
Sektor za žigove i industrijski dizajn ….………………………………… |
15 |
|
4.4. |
Sektor za potporu poslovnim procesima .………………………………. |
19 |
|
4.5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove ..... |
22 |
|
4.6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva ......……………………………………………… |
29 |
|
4.7. |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge ……………….. |
34 |
5. |
Financijski plan
………………………………………………………………………. |
38 |
Predgovor
ravnateljice
Državni zavod za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske (DZIV)
temeljna je institucija nacionalnog sustava zaštite intelektualnog vlasništva i njegova
institucionalna veza s europskim i međunarodnim sustavom intelektualnog
vlasništva. U nadležnosti DZIV-a provedba je zakona koje čine osnovu
nacionalnog sustava zaštite intelektualnog vlasništva te relevantnog
zakonodavstva Europske unije, kao i provedba glavnine odredbi iz višestranih
međunarodnih konvencija i ugovora u području intelektualnog vlasništva kojima
je Republika Hrvatska pristupila. Djelatnost DZIV-a obuhvaća i razvoj
nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva, prvenstveno razvoj relevantnog
nacionalnog zakonodavnog okvira, te doprinos razvoju zajedničkog sustava
Europske unije kao i međunarodnog sustava intelektualnog vlasništva.
DZIV je središnje državno tijelo u čijoj nadležnosti je provedba postupaka
priznanja prava industrijskog vlasništva (patenata, žigova, industrijskog
dizajna, topografija poluvodičkih proizvoda te dijela zemljopisnih oznaka i
oznaka izvornosti) na teritoriju Republike Hrvatske, koje provodi samostalno
ili u okviru europskih i međunarodnih sustava u kojima Republika Hrvatska
sudjeluje. Sukladno suvremenoj ulozi nacionalnog ureda za intelektualno
vlasništvo DZIV uz temeljne upravne i stručne poslove priznavanja prava industrijskog
vlasništva, te upravne, stručne i inspekcijske poslove u vezi autorskog i
srodnih prava iz njegove nadležnosti, razvija i unaprjeđuje javne stručne
usluge iz područja intelektualnog vlasništva u skladu s potrebama korisnika, te
u suradnji s drugim dionicima sustava trajno radi na izgradnji i unaprjeđenu
svih aspekata nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva, kao i relevantnih
aspekata inovacijskog sustava i kreativnih sektora.
Vizija DZIV-a je poticajno okruženje za razvoj inovativnih i kreativnih
djelatnosti koje doprinose ukupnom društvenom, znanstvenom i kulturnom
napretku.
Na putu ostvarenja te vizije, misija je DZIV-a doprinijeti globalnoj
konkurentnosti nacionalnog gospodarstva te društvenom, znanstvenom i kulturnom
napretku Republike Hrvatske i njenih građana putem priznavanja prava
industrijskog vlasništva te nadzora kolektivnog ostvarivanja autorskih i
srodnih prava; razvojem zakonodavstva i nacionalnog sustava intelektualnog
vlasništva u suradnji s drugim sudionicima sustava; pružanjem informacija i
stručnih usluga te edukacije iz svog djelokruga; zastupanjem interesa Republike
Hrvatske u relevantnim tijelima Europske unije i međunarodnim organizacijama,
te razvojem i provedbom drugih oblika međunarodne suradnje u području
intelektualnog vlasništva.
Ključni ciljevi kojima će DZIV težiti u 2017. godini bit će osiguravanje
kvalitetnog, učinkovitog i financijski prihvatljivog postupka priznanja
industrijskog vlasništva, osiguravanje učinkovitog sustava zaštite autorskih i
srodnih prava, poticanje zaštite i primjene intelektualnog vlasništva u
relevantnim domaćim sektorima te doprinos razvoju učinkovitog sustava provedbe
prava intelektualnog vlasništva. U okviru postizanja navedenih ciljeva u 2017.
godini osobito se ističe provedba intenzivnih zakonodavnih aktivnosti radi
daljnjeg unaprjeđenja nacionalnog sustava intelektualnog vlasništva i njegovog
usklađivanja s novom pravnom stečevinom Europske unije, te intenzivno
sudjelovanje u radu stručnih tijela Europske unije i međunarodnih organizacija
iz područja intelektualnog vlasništva na daljnjem razvoju zajedničkih sustava,
osobito u području planiranih reformi sustava zaštite autorskog prava Europske
unije. U pogledu poticanja zaštite i primjene intelektualnog vlasništva poseban
naglasak u 2017. godini bit će na aktivnostima za potporu jačanja
konkurentnosti malih i srednjih poduzeća, što predstavlja značajan prioritet i
na razini Europske unije.
mr.sc. Ljiljana Kuterovac
1. Uvod
Godišnji plan rada DZIV-a operativni je planski dokument koji sadrži opći
prikaz njegovih zadaća i poslova u 2017. godini.
Izrada ovog godišnjeg plana rada predstavlja obvezu tijela državne uprave
sukladno članku 34. Uredbe o načelima za unutarnje ustrojstvo tijela državne
uprava (NN 154/11, 17/12 i 118/16). Sukladno propisanome, godišnji plan rada
sadrži opći prikaz zadaća i poslova tijela državne uprave u određenoj godini i
posebne ciljeve koji su vezani uz opće strateške ciljeve.
Svrha donošenja ovog dokumenta je prikazati na koji način DZIV planira
pridonijeti ispunjenju strateških ciljeva kroz ispunjenje specifičnih ciljeva i
provođenjem aktivnosti na godišnjoj razini.
Godišnji plan rada DZIV-a sastavljen je u skladu s Uputom za izradu i
donošenje Godišnjeg plana rada od 26. studenog 2013. koju je na temelju
Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 26. rujna 2013. godine izradilo
Ministarstvo uprave.
DZIV svoje aktivnosti temelji na viziji, misiji i strateškim ciljevima DZIV-a,
kao i relevantnim nacionalnim programima, strategijama i drugim strateškim
dokumentima. Provedba aktivnosti u 2017. godini doprinijet će ostvarivanju
stabilnog i trajnog gospodarskog rasta kao jednom od temeljnih ciljeva Programa
Vlade Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. U tom kontekstu aktivnosti DZIV-a
posebice se odnose na doprinos ostvarivanju sljedećih ciljeva i reformskih
prioriteta:
-
Stvaranje poticajnog poslovnog okruženja, razvoj
poduzetništva i stvaranje uvjeta za rast investicija (cilj 1.
Poslovno okruženje, poduzetništvo i investicije)
-
Veća ulaganja u istraživanje i razvoj, učinkovit
nacionalni inovacijski sustav, poticaji za inovacije (cilj 2. Obrazovanje,
znanost i šport)
-
Povećanje konkurentnosti i razvoj industrije (cilj 3.
Gospodarstvo, poljoprivreda i ruralni razvoj – prvenstveno 3.6. Reindustrijalizacija)
-
Ulaganje u suvremeno stvaralaštvo i kreativnost,
poticanje kulturnog stvaralaštva, razvoj kreativnih i kulturnih industrija
(cilj 10. Branitelji, kultura, manjine, mediji – prvenstveno 10.2. Hrvatska
kultura i baština).
U pogledu doprinosa glavnim ciljevima Strategije Europa 2020, provedba
aktivnosti u 2017. godini prvenstveno doprinosi cilju Istraživanje i znanost.
Budući da DZIV nije obveznik donošenja strateških planova za trogodišnje
razdoblje koje tijela javne vlasti izrađuju sukladno Zakonu o proračunu,
godišnji plan rada DZIV-a povezuje se u mogućoj mjeri sa strateškim planom
Ministarstva znanosti i obrazovanja u čijem razdjelu proračuna se nalazi
proračun DZIV-a, u okviru općeg cilja koji se odnosi na unaprijeđenu znanost
kao pokretača dugoročnoga gospodarskoga i društvenoga razvoja. Međutim
nadležnost i opseg djelatnosti DZIV-a zahvaća i područja u nadležnosti drugih
ministarstava te doprinosi ostvarenju općih ciljeva iz područja gospodarstva, malog i srednjeg
poduzetništva te kulture. Stoga širi strateški okvir za
djelovanje DZIV-a predstavljaju Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije,
Industrijska strategija Republike Hrvatske 2014 – 2020, Strategija poticanja
inovacija Republike Hrvatske 2014 – 2020, Strategija razvoja poduzetništva
Republike Hrvatske 2013 – 2020 te Strategija pametne specijalizacije Republike
Hrvatske 2016 -2020.
U navedenom širem strateškom kontekstu ključni specifični ciljevi DZIV-a u
2017. godini su:
I.
Povećanje kvalitete i učinkovitosti sustava zaštite prava
industrijskog vlasništva
II.
Povećanje kvalitete i učinkovitosti sustava zaštite
autorskih i srodnih prava
III.
Povećanje stupnja korištenja zaštite i primjene intelektualnog
vlasništva u relevantnim domaćim sektorima
IV.
Povećanje učinkovitosti sustava provedbe prava
intelektualnog vlasništva.
2. Sažeti prikaz ciljeva i aktivnosti
Tablica 1. Ukupan prikaz
ciljeva prema strateškom planu
RB |
Naziv ustrojstvene jedinice |
Ukupan broj ciljeva koji se odnose na strateški plan[1] |
Opći cilj strateškog plana[2] |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||
1. |
Kabinet
ravnatelja |
1 |
- |
- |
5 |
- |
2. |
Sektor za patente |
1 |
- |
- |
1 |
- |
3. |
Sektor za
žigove i industrijski dizajn |
2 |
3 |
- |
- |
- |
4. |
Sektor za
potporu poslovnim procesima |
2 |
1 |
- |
1 |
- |
5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
1 |
- |
- |
1 |
- |
6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
2 |
- |
2 |
- |
2 |
7. |
Samostalna
služba za korisničke informacije i usluge |
2 |
1 |
- |
3 |
- |
UKUPNO |
11 |
5 |
2 |
11 |
2 |
Tablica 2. Ukupan broj aktivnosti prema vrstama
RB |
Naziv ustrojstvene jedinice |
Ukupan broj aktivnosti |
Broj aktivnosti po vrsti |
||||
Z |
P |
I |
A |
O |
|||
1. |
Kabinet ravnatelja |
12 |
3 |
7 |
- |
1 |
1 |
2. |
Sektor za patente |
20 |
2 |
15 |
- |
- |
3 |
3. |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
16 |
1 |
6 |
- |
4 |
5 |
4. |
Sektor za potporu poslovnim procesima |
24 |
- |
21 |
- |
- |
3 |
5. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne
poslove |
25 |
2 |
8 |
1 |
6 |
8 |
6. |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj
primjene intelektualnog vlasništva |
24 |
- |
- |
- |
1 |
23 |
7. |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
15 |
- |
- |
- |
2 |
13 |
UKUPNO |
136 |
8 |
57 |
1 |
14 |
56 |
3. Organizacijska struktura
4.
Ciljevi prema ustrojstvenim jedinicama
1.
Kabinet ravnatelja |
||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
|
1. |
Učinkovita komunikacija
s građanima i pravnim osobama |
Koordinacija i obavljanje
poslova koji se odnose na komunikaciju i prezentacijske aktivnosti DZIV-a u
medijima |
Broj provedenih aktivnosti u medijima |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. – cilj 6. Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 3.1. Akcijski plan provedbe
Strategije razvoj javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Interni strateški
dokumenti i planovi |
P i O |
|
Priprema odgovora službenog
karaktera na upite iz djelokruga DZIV-a |
Broj odgovora u odnosu na broj upita |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
P i O |
||||
Priprema odgovarajućeg akta na
predstavke, pritužbe i prigovore građana i pravnih osoba na rad DZIV-a |
Broj danih očitovanja u odnosu na broj zaprimljenih |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
P |
||||
2. |
Kvalitetno i učinkovito
provođenje planiranih zakonodavnih aktivnosti |
Koordiniranje i obavljanje
poslova iz područja pripreme propisa za donošenje, te procjene učinaka propisa sukladno posebnom zakonu i drugim
propisima |
Broj provedenih aktivnosti u odnosu na planirani broj |
Kabinet ravnatelja, Sektor za patente, Sektor za žigove, Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano do 31.12.2017. (sukladno planu zakonodavnih aktivnosti) |
Godišnji plan
normativnih aktivnosti za 2017. godinu Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. – cilj 6. Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj |
Z |
|
Priprema prijedloga novog Zakona o zaštiti
poslovnih tajni radi transponiranja
Direktive 2016/943/EU Europskoga parlamenta i Vijeća od 8. lipnja
2016. o zaštiti neotkrivenih znanja i iskustava te poslovnih informacija
(poslovne tajne) od nezakonitog pribavljanja, korištenja i otkrivanja te provođenje aktivnosti
potrebnih za njegovo donošenje
|
Proveden propisani postupak donošenja propisa i njegovo stupanje na snagu |
Kabinet ravnatelja |
IV. tromjesečje |
Godišnji plan
normativnih aktivnosti za 2017. godinu Akcijski plan provedbe
Strategije razvoj javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Strategija
obrazovanja,znanosti i tehnologije Interni strateški
dokumenti i planovi |
Z |
|||
Organiziranje i koordinacija
postupka savjetovanja sa zainteresiranom
javnošću u postupku donošenja zakona te drugih
propisa i akata |
Broj provedenih postupaka savjetovanja u odnosu na planirani broj |
Kabinet ravnatelja, Sektor za patente, Sektor za žigove, |
Kontinuirano do 31.12.2017. (sukladno planu zakonodavnih aktivnosti) |
Z |
||||
Sudjelovanje u pripremi
materijala za izradu planskih i strateških dokumenata iz djelokruga DZIV-a |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja, svi sektori i samostalne službe DZIV-a |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020 - cilj 6. Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 1.1. i 1.2. Akcijski plan provedbe Strategije razvoja javne
uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Strategija obrazovanja,znanosti i tehnologije Strategija poticanja inovacija 2014-2020,
Industrijska strategija Republike Hrvatske za razdoblje od 2014. do 2020., Strategija razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj 2013. - 2020., Strategija pametne specijalizacije Republike
Hrvatske 2016 -2020 A Single Market for Intellectual Property
Rights - Boosting creativity and innovation to provide economic growth, high
quality jobs and first cla7ss products and services in Europe (COM (2011)
287, 24.5.2011), Innovation Union (COM (2010) 546), Digital Agenda for
Europe (COM (2010) 245) A Digital Single Market Strategy for Europe (COM (2015) 192,
6.5.2015), Upgrading the Single market: more opportunities for people and business (COM (2015) 550,
28.10.2015) |
A i O |
|||
3. |
Koordinacija suradnje DZIV-a
s tijelima na nacionalnoj i međunarodnoj razini |
Koordinacija poslova u vezi
sudjelovanja predstavnika DZIV-a u radnim tijelima i stručnim skupinama Vlade
Republike Hrvatske i Sabora Republike Hrvatske i u vezi međuinstitucionalne
suradnje |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020 – cilj 6. Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 16.1. Akcijski plan provedbe
Strategije razvoja javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
|
Koordinacija i obavljanje
europskih poslova te sudjelovanje u izradi okvirnih stajališta Republike
Hrvatske u području intelektualnog vlasništva kao i sudjelovanje u radu stručnih
radnih skupina i drugih radnih i službenih tijela Europske unije |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
P i A |
||||
Koordinacija i obavljanje poslova u vezi
sudjelovanja predstavnika DZIV-a u međunarodnim organizacijama i u vezi bilateralne i multilateralne
suradnje |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
|||||
P i A |
||||||||
Koordinacija i obavljanje poslova pravovremene
komunikacije s tijelima na nacionalnoj razini te koordinacija i ispunjavanje
zadaća javne uprave |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
P i A |
||||
4. |
Unaprjeđenje informiranja javnosti o djelatnosti DZIV-a |
Sudjelovanje u obavljanju poslova i koordinacija u
pripremi službenih informacija za razvoj i ažuriranje internetske stranice DZIV-a |
Redovna aktivnost |
Kabinet ravnatelja |
Kontinuirano do 31.12.2017. |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. – cilj 6. Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 3.1. Akcijski plan provedbe
Strategije razvoja javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
2. Sektor za patente |
||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
|
1. |
Kvalitetno i učinkovito provođenje planiranih zakonodavnih aktivnosti iz područja
patenata i zaštite topografija poluvodičkih proizvoda |
Priprema i upućivanje u proceduru usvajanja Vladi RH prijedloga Zakona o izmjenama
i dopunama Zakona o patentu, kojim se ukidaju Žalbena vijeća, s tim u vezi izrada
nacrta ostalih zakona na koja se odnosi ukidanje Žalbenih vijeća te provođenje
aktivnosti potrebnih za njegovo donošenje kao i pripadajućih podzakonskih akata (pravilnici) |
Proveden propisani postupak
donošenja propisa i Zakon i Pravilnik o patentu stupili na snagu |
Sektor za patente; Kabinet ravnatelja |
31.03.2017. |
Godišnji plan
normativnih aktivnosti za 2017. godinu Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. – cilj 6. Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 1.1. Akcijski plan provedbe
Strategije razvoja javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Strategija
obrazovanja,znanosti i tehnologije Interni strateški
dokumenti i planovi |
Z |
|
Priprema prijedloga novog Zakona o patentu i provedba
aktivnosti potrebnih za njegovo donošenje, kao i pripadajućeg podzakonskog akta
(pravilnik) |
Proveden propisani postupak donošenja propisa i Zakon i Pravilnik
stupili na snagu |
Sektor za patente; Kabinet ravnatelja |
31.09.2017. |
Z |
||||
|
Povećanje kvalitete i učinkovitosti u postupcima priznanja patenata, topografija
poluvodičkih proizvoda te izdavanja svjedodžbi o dodatnoj zaštiti |
Obrada prijava za priznanje patenata i pratećih podnesaka u odnosu na
udovoljavanje formalno-pravnim kriterijima i objava prijava |
90% zaprimljenih prijava u ciljanom roku |
Služba za pravne, međunarodne i administrativne poslove i Služba
specijalista u području tehnike |
31.12.2017. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
|
Administriranje
postupaka ispitivanja prijava za priznanje patenata nakon objave |
95% zaprimljenih
prijava u ciljanom roku |
Služba za pravne,
međunarodne i administrativne poslove |
31.12.2017. |
P |
||||
Provedba postupka ispitivanja
uvjeta za priznanje patenata (potpuno ispitivanje konsensualni patent, prihvaćanje
rezultata potpunog ispitivanja) |
Postignuta ciljana
razina riješenosti prijava za svaku od faza i vrsta postupaka |
Služba specijalista u
području tehnike |
31.12. 2017. |
P |
||||
Obrada zahtjeva za
svjedodžbu o dodatnoj zaštiti u odnosu na udovoljavanje
formalno-pravnim kriterijima |
90% zaprimljenih
zahtjeva u ciljanom roku |
Odjel za pravne
poslove, međunarodnu zaštitu patenata i administrativne poslove |
31.12. 2017. |
P |
||||
Provedba postupka supstancijalnog
ispitivanja zahtjeva za svjedodžbu o dodatnoj zaštiti |
15% raspoloživih
zahtjeva u ciljanom roku |
Služba specijalista u
području tehnike |
31.12. 2017. |
P |
||||
Obrada podnesaka u
odnosu na nacionalni dio postupka po (proširenim) europskim patentima |
90% zaprimljenih
podnesaka u ciljanom roku |
Odjel za pravne
poslove, međunarodnu zaštitu patenata i administrativne poslove |
31.12. 2017. |
P |
||||
Obrada i prosljeđivanje
međunarodnih (PCT) prijava i podnesaka koje se podnose DZIV-u kao prijamnom uredu |
100% zaprimljenih
prijava i podnesaka u ciljanom roku |
Odjel za pravne
poslove, međunarodnu zaštitu patenata i administrativne poslove |
31.12. 2017. |
P |
||||
Provedba zahtjeva za informacijskim uslugama pretraživanja i analize patentnih informacija |
90% zaprimljenih
zahtjeva u ciljanom roku |
Služba specijalista u
području tehnike |
31.12. 2017. |
O |
||||
Izrada stručnih
ekspertiza u postupcima za proglašenje patenta ništavim |
85% raspoloživih
predmeta u ciljanom roku |
Služba specijalista u
području tehnike |
31.12. 2017. |
P |
||||
Obrada prijava za
zaštitu topografija poluvodičkih proizvoda |
90% raspoloživih
prijava u ciljanom roku |
Sektor za patente |
31.12. 2017. |
P |
||||
Priprema i izrada
patentnih dokumenata |
95% u ciljanom roku |
Odjel za razvoj i
administriranje patentnih podataka |
31.12. 2017. |
P |
||||
Za potrebe revizije sustava
propisanih naknada za troškove postupaka prirediti financijsku analizu troškova
postupaka i razraditi mogućnosti revidiranja visine naknada u svrhu pripreme prijedloga
izmjena Uredbe o naknadama za posebne troškove i troškova za pružanje informacijskih
usluga DZIV-a |
Provedene financijske analize i pripremljen prijedlog unaprijeđenog sustava naknada za troškove postupaka |
Sektor patente Sektor za potporu poslovnim procesima |
31.12.2017. |
Strategija razvoja javne
uprave 2015-2020. – cilj 1. Akcijski plan provedbe
Strategije razvoja javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020. |
P i A |
|||
3. |
Redovna primjena, usavršavanje postojećih, te
dovršetak uspostavljanja cjelovitog sustava formalnih alata za upravljanje učinkovitosti
i kvalitetom obavljanja poslova |
Aktivnosti
vezane uz cjelovitu uspostavu sustava formalnih alata za praćenje
učinkovitosti i kvalitete provođenja pojedinih faza postupaka priznanja
patenata i pružanja patentnih informacija iz nadležnosti Sektora u postupcima
gdje isto još nije u potpunosti razvijeno; utvrđivanje metodologije i razvoj informatičkih
alata u svrhu mjerenja I praćenja prosječnog trajanja postupka |
Uspostavljen sustav periodičkog praćenja pokazatelja i izvještavanja o provođenju postupka; utvrđena meodologija i razvijeni informatički alati radi praćenja najmanje tzv. vanjskih parametara prosječnog trajanja postupka |
Sektor za patente Sektor za potporu
poslovnim procesima |
31.12.2017. |
Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 5. Akcijski plan provedbe Strategije razvoja javne
uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|
4. |
Praćenje
razvoja stručnog područja patentne zaštite u europskim i međunarodnim
okvirima i sudjelovanje u radu europskih i međunarodnih tijela |
Praćenje rada stručnih
tijela EU-a iz područja nadležnosti te po potrebi priprema stručnih
podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u radu (sustav jedinstvenog
europskog patenta, inicijative u vezi uvođenja sustava jedinstvene svjedodžbe
o dodatnoj zaštiti, razmatranja prilagodbe određenih aspekata izuzetaka od patentne
zaštite i zaštite svjedodžbom o dodatnoj zaštiti radi jačanja globalne konkurentnosti
europske farmaceutske industrije, izumi iz područja biothenologije i dr.) |
Redovna aktivnost;
pripremljene stručne podloge u roku, po potrebi |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije, Industrijska
strategija Republike Hrvatske 2014 – 2020, Strategija poticanja inovacija Republike
Hrvatske 2014 – 2020, te Strategija razvoja poduzetništva Republike Hrvatske
2013 – 2020. |
P i A |
|
Praćenje rada te
priprema stručnih podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u
stručnim tijelima EPO-a |
Redovna aktivnost;
pripremljene stručne podloge u roku, po potrebi |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
P i A |
||||
Praćenje rada stručnih
tijela WIPO-a iz područja nadležnosti te priprema stručnih
podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u radu te ispunjavanja obveza iz
međunarodnih ugovora |
Redovna aktivnost |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
P i A |
||||
Praćenje i priprema
stručnih podloga iz područja nadležnosti za ispunjavanje obveza iz područja
TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Sektor za patente |
Kontinuirano |
P i A |
||||
5. |
Stručna suradnja s Europskom patentnom
organizacijom i zemljama članicama |
Provedba aktivnosti iz
nadležnosti prema Bilateralnom projektu suradnje DZIV-a s EPO-om (BCP) |
Udio provedenih
aktivnosti u odnosu na planirano |
Sektor za patente |
Dinamika sukladno
planu aktivnosti BCP-a |
Bilateralni plan suradnje s Europskim patentnim uredom
(BCP) 2016.-2018. |
O |
|
3. Sektor za žigove i industrijski dizajn |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Kvalitetno i učinkovito
provođenje planiranih zakonodavnih aktivnosti iz područja zaštite žiga |
Priprema prijedloga novog Zakona o žigu radi transponiranja Direktive (EU) 2015/2436 o žigovima u nacionalno zakonodavstvo i radi veće učinkovitosti, predvidljivosti i
pravne sigurnosti registracije i zaštite žiga u Republici Hrvatskoj te
provođenje aktivnosti potrebnih za njegovo donošenje |
Dostava nacrta prijedloga novog Zakona o žigu i relevantnih iskaza nadležnim i
mjerodavnim tijelima radi očitovanja |
Sektor za žigove i industrijski
dizajn, Kabinet ravnatelja |
31.12.2017. |
Godišnji plan
normativnih aktivnosti za 2017. godinu Program Vlade Republike
Hrvatske za mandat 2016. – 2020. –
cilj 1.1. Akcijski plan provedbe Strategije razvoja javne
uprave za razdoblje od 2017. do 2020. |
Z |
2. |
Povećanje kvalitete i
učinkovitosti u postupcima priznanja žiga, industrijskog dizajna te oznaka zemljopisnog
podrijetla i oznaka izvornosti proizvoda i usluga |
Povećanje učinkovitosti preraspodjelom
poslova u postupku produženja i prestanka prava rotacijom djelatnika
unutar Sektora |
Postignuta razina 90% riješenosti obveza za žigove i 90% za dizajn |
Služba za formalno ispitivanje
žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
Kontinuirano |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016. –
2020. – cilj 1.1. Akcijski plan provedbe
Strategije razvoja javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020 |
P |
Optimizacija kvalitete i učinkovitosti u obavljanju poslova u postupku
međunarodne zaštite domaćih prijava žiga i rješavanja zahtjeva za
transformaciju i konverziju žiga EU |
Postignuta razina rješavanja predmeta
najkasnije u roku od mjesec dana u
skladu s najboljom međunarodnom i EU
praksom |
Služba za formalno ispitivanje
žigova, registraciju dizajna i vođenje registara |
kontinuirano |
P |
|||
Održati dinamiku i poboljšati kvalitetu
supstancijalnog ispitivanja i rješavanja očitovanja i pravovremeno
postupati po okončanju drugostupanjskih postupaka |
Postignuta razina 90% riješenosti te rješavanje po odlukama
drugostupanjskog tijela u roku od mjesec dana od dana dostave odluke uz
unaprijeđenu kvalitetu donesenih odluka |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
Kontinuirano |
P |
|||
Održati dinamiku rješavanja i unaprijeditii kvalitetu postupka po
prigovoru na registraciju žigova i po zahtjevu za opoziv i pravovremeno
postupati po okončanju drugostupanjskih postupaka |
Postignuta razina 85% riješenosti predmeta po prigovoru i 85% po zahtjevu
za opoziv te rješavanje po odlukama drugostupanjskog tijela u roku od mjesec
dana od dana dostave odluke uz unaprijeđenu kvalitetu donesenih odluka |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
Kontinuirano |
P |
|||
|
|
Nadopuna Priručnika za ispitivanje žigova i nastavak izrade Priručnika za
ispitivanje dizajna uzimajući u obzir recentnu sudsku praksu Europskog suda
pravde i učinke usuglašenih praksi
nacionalnih ureda u postupcima registracije žiga i industrijskog dizajna |
Priručnik za ispitivanje žigova nadopunjen, Priručnik za ispitivanje
dizajna izrađen u odnosu na osnove segmente postupka registracije
industrijskog dizajna |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova, Služba za
formalno ispitivanje žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
|
|
|
„Concept Revision“ - nastavak
verifikacije 2000 pojmova baze podataka iz baze podataka klasifikacije za
potrebe Madridskog sustava registracije žigova (Madrid Goods and Services) |
TMclass baza podataka ažurirana novim i revidiranim pojmovima |
Služba za supstancijalno ispitivanje, prigovore i opozive žigova |
|
Planovi suradnje s EUIPO-om |
O |
|
|
Elektroničko izdavanje cjelovitog
11. izdanja Lokarnske klasifikacije na hrvatskom jeziku |
Klasifikacija izdana i
uspostavljena puna funkcionalnost |
Služba za formalno ispitivanje
žigova, registraciju dizajna i vođenje registara Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
I. tromjesečje |
|
O |
|
|
Novi registar industrijskog dizajna – testiranje nove aplikacije i
migracije podataka iz postojeće aplikacije |
Testiranje dovršeno, aplikacija u funkciji unutar izmijenjenog
informacijskog sustava |
Sektor za žigove i industrijski dizajn Sektor za potporu poslovnim procesima |
I. tromjesečje |
Interni strateški
dokumenti Plan migracije IT
sustava |
O |
|
|
Prirediti financijsku analizu troškova postupaka i razraditi mogućnosti
revidiranja visine naknada u svrhu pripreme prijedloga izmjena Uredbe o
naknadama za posebne troškove i troškova za pružanje informacijskih usluga
DZIV-a |
Provedene financijske analize i pripremljen
prijedlog unaprijeđenog sustava
naknada za troškove postupaka |
Sektor za žigove i industrijski dizajn Sektor za potporu poslovnim procesima |
31.12.2017. |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016. –
2020. – cilj 1.1. Akcijski plan provedbe
Strategije razvoja javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020 |
P i A |
3. |
Praćenje razvoja
stručnog područja zaštite žiga, industrijskog dizajna i zemljopisnih oznaka u
europskim i međunarodnim okvirima i sudjelovanje u radu europskih i
međunarodnih tijela |
Praćenje rada stručnih tijela EU-a
iz područja nadležnosti te priprema
stručnih podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u radu |
Pripremljene stručne podloge u roku prema zahtjevu |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano i prema dinamici rada EU tijela |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016. –
2020. – cilj. 12. |
P i A |
Praćenje rada te priprema stručnih
podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u stručnim tijelima EUIPO-a |
Redovne i ad hoc aktivnosti |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano i prema planu Programa konvergiranja EUIPO-a |
A |
|||
Praćenje rada stručnih tijela WIPO-a iz područja nadležnosti te
priprema stručnih podloga i izvještaja
za potrebe sudjelovanja u radu te ispunjavanja obveza iz međunarodnih ugovora |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje i priprema stručnih podloga iz područja nadležnosti za
ispunjavanje obveza iz područja TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje rada stručnih tijela Ministarstva poljoprivrede iz područja
zaštite zemljopisnih oznaka te priprema
stručnih podloga i izvještaja za potrebe sudjelovanja u radu |
Redovna aktivnost |
Sektor za žigove i industrijski dizajn |
Kontinuirano |
A |
|||
4. |
Stručna suradnja s Uredom
Europske unije za intelektualno vlasništvo i zemljama članicama |
Provedba aktivnosti iz nadležnosti prema ugovorima o suradnji s EUIPO-om |
Udio provedenih aktivnosti u odnosu na planirano |
Sektor za žigove i dizajn |
Dinamika sukladno planiranome |
Ugovor o suradnji
između EUIPO-a i DZIV-a za 2017.
godinu (Jumbo Agreement) |
O |
4. Sektor za potporu
poslovnim procesima |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Povećati učinkovitost
poslovnih procesa |
Provesti aktivnosti prema godišnjem operativnom planu automatizacije
poslovnih procesa |
Provedene sve aktivnosti visokog i srednjeg prioriteta |
Odjel za aplikativnu i sistemsku potporu i relevantne unutarnje
ustrojstvene jedinice |
Prema operativnom planu automatizacije |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. – cilj 6. Akcijski plan provedbe Strategije razvoja javne
uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Interni strateški
dokumenti i planovi, Operativni plan
automatizacije poslovnih procesa |
O |
Prirediti financijske analize troškova provedbe postupaka i pružanja
usluga u svrhu pripreme prijedloga izmjena Uredbe o naknadama za posebne
troškove i troškova za pružanje informacijskih usluga DZIV-a |
Provedene financijske analize |
Sektor za potporu poslovnim procesima Ostali sektori |
31.12.2017. |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. – cilj 1.1. |
P i A |
||
2. |
Unaprijediti tehnološku
(informacijsku) infrastrukturu |
Provesti planirane aktivnosti na instalaciji nove serverske, sistemske i
klijentske opreme te nadogradnje operacijskog sustava i uredskih alata |
Instalirana sva planirana oprema i nadograđen operacijski sustav i
programski alati |
Odjel za tehnološku potporu |
31.12.2017. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
3. |
Zakonito i učinkovito
funkcioniranje sustava financijskog upravljanja i kontrole |
Koordinirati projekt formalne uspostave zavodskog sustava financijskog
upravljanja i kontrole |
Omjer provedenih aktivnosti u odnosu na planirane |
Sektor za potporu poslovnim procesima |
Prema posebnom planu |
Zakon o sustavu
unutarnjih kontrola u javnom sektoru , Interni planski
dokumenti; |
O |
Priprema i dostava proračunskih planova i izvještaja |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||
Priprema i dostava Izjave o fiskalnoj odgovornosti |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Prema propisanom roku |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti; zakonski propisi |
P |
||
Izrada propisanih periodičkih financijskih izvješća |
Dostavljeno u roku |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||
Formalna i računska kontrola knjigovodstvene dokumentacije, kontiranje i
knjižene poslovnih događaja u analitičkim evidencijama i glavnoj knjizi |
Provedena računska kontrola |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||
Obračun plaća i ostalih primanja i dohodaka |
Isplaćene plaće, ostala primanja i dohoci |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||
Obavljanje poslova vezanih za uplate i isplate preko kunske i devizne
blagajne |
Izvršena uplata/isplata |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu |
Kontinuirano |
Zakon o proračunu, Interni planski
dokumenti |
P |
||
4. |
Nabava roba, radova i usluga za potrebe DZIV-a |
Izrada godišnjeg plana nabave |
Izrađen godišnji plan nabave i objavljen
na internetskoj stranici |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu i Služba za pravne, opće
poslove i ljudske potencijale |
U roku od 60 dana od dana donošenja Državnog proračuna za 2017.. |
Zakon o proračunu Interni planski
dokumenti |
P |
Provedba postupaka nabave roba, radova i usluga za potrebe DZIV-a; praćenje
postupaka |
Provedeni postupci nabave sukladno planiranome |
Služba za financije, računovodstvo i nabavu/Služba za pravne, opće
poslove i ljudske potencijale |
Kontinuirano tijekom godine |
Interna procedura |
P/O |
||
Priprema i izrada ugovora iz područja nabave i vođenje evidencije o zaključenim ugovorima |
Sklopljeni ugovori; Izrađena evidencija |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Kontinuirano tijekom godine |
Interna procedura |
P |
||
5. |
Zakonito i učinkovito upravljanje ljudskim potencijalima |
Prikupljanje, izrada i dostava rješenja o ocjeni državnih službenika i namještenika |
Ocjene unesene u osobni očevidnik,osobni dosje i Registar zaposlenih u javnom sektoru |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
veljača/ožujak 2017. |
Akcijski plan provedbe Strategije razvoja javne
uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Interni planski
dokumenti |
P |
Izrada Plana korištenja godišnjeg odmora za 2017. |
Izrađen Plan korištenja godišnjih odmora |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
30.04. 2017. |
P |
|||
Izrada i dostava rješenja o korištenju godišnjeg
odmora za 2017. godinu |
Izrađena i dostavljena rješenja u zakonskom roku |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
U zakonskom roku |
P |
|||
Dnevna kontrola i unos evidencije radnog vremena |
Unesena evidencija u Registar zaposlenih u javnom sektoru |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Dnevno |
P |
|||
Unos i ažuriranje podataka u Registru zaposlenih
u javnom Sektoru |
Uneseni i ažurirani podaci |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Po potrebi/ kontinuirano |
P |
|||
Vođenje osobnog dosjea za svakog
službenika/namještenika |
Izrađen i ažuran osobni dosje |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Po potrebi/ kontinuirano |
P |
|||
Priprema prijedloga plana prijma u državnu službu |
Pripremljeno u roku |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Prema propisanim/ planiranim rokovima |
P |
|||
Provedba javnih natječaja i internih oglasa za prijam u državnu službu |
Provedeno prema planu |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Prema planiranim rokovima |
P |
|||
Odlučivanje o pravima, obvezama i odgovornosti državnih službenika |
Izrađena rješenja |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Po potrebi/ kontinuirano |
P |
|||
Praćenje statusnih pitanja državnih dužnosnika,
službenika i namještenika |
Izrađena rješenja |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Po potrebi/ kontinuirano |
P |
|||
6. |
Zakonito i učinkovito upravljanje dokumentacijom |
Obavljanje poslova primanja i pregleda pismena i
drugih dokumenata, njihovog razvrstavanja i raspoređivanja, upisivanja u
odgovarajuće evidencije (očevidnike), dostave u rad, otpremanja, razvođenja i
njihova čuvanja u pismohrani |
Svi ulazni i izlazni akti dostavljeni u zakonskom roku |
Služba za pravne, opće poslove i ljudske potencijale |
Kontinuirano |
Interna procedura |
P |
5. Samostalna služba za
autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo ove I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
|
1. |
Kvalitetno i učinkovito
provođenje planiranih zakonodavnih aktivnosti iz područja autorskog prava |
Dovršiti zakonodavnu proceduru za donošenje Zakona o izmjenama i dopunama
Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima (usklađivanje s Direktivom
2014/26/EU[3]) |
Provedene sve aktivnosti za pripremu prijedloga Zakona i isti upućen u
proceduru usvajanja od strane Hrvatskog sabora. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
I. tromjesečje |
Program Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016- 2020. – cilj 6., Strategija razvoja
javne uprave 2015-2020. – cilj 1.1., Akcijski plan provedbe
Strategije razvoja javne uprave za razdoblje od 2017. do 2020. Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije, Interni strateški
dokumenti i planovi |
Z |
Izraditi prijedloge provedbenih propisa vezanih uz primjenu Zakona o
izmjenama i dopunama Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima |
Provedene sve aktivnosti za pripremu prijedloga provedbenih propisa te
isti upućeni na usvajanje nadležnom
ministru |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
II. tromjesečje |
Z |
|||
2. |
Intenzivirati i
unaprijediti stručne i promotivne aktivnosti iz područja autorskog prava i
srodnih prava |
Unaprijediti i proširiti korisničke sadržaje na internetskoj stranici
DZIV-a, posebno one koji su usmjereni na mala i srednja poduzeća. |
Broj dodanih / izmijenjenih jedinica sadržaja |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano. |
Strategija
jedinstvenog digitalnog tržišta za Europu
(COM (2015) 192), Komunikacija Komisije Europskom
parlamentu, Vijeću, Europskom gospodarskom i socijalnom odboru i Odboru
regija - Promicanje pravednog, učinkovitog i konkurentnog
europskog gospodarstva utemeljenog na autorskim pravima na jedinstvenom
digitalnom tržištu (COM (2016) 592), Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
Izraditi e-obrasce zahtjeva za izdavanjem odobrenja za obavljanje
djelatnosti kolektivnog ostvarivanja autorskog i srodnih prava i za upis u
registar zastupnika i povezati ih na državnu e-infrastrukturu |
Obrasci izrađeni i povezani na državnu e-infrastrukturu |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2017 |
O |
|||
Pripremiti stručne podloge za nove informativne / promotivne materijale
(publikacije, letke i sl.). |
Broj pripremljenih materijala |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
O |
|||
Provedba aktivnosti (sastanaka, javnih nastupa, stručnih skupova i sl.)
usmjerenih informiranju malih i srednjih poduzeća te šire javnosti o sustavu
zaštite autorskih i srodnih prava te o doprinosu kreativnih industrija
gospodarskom rastu i zapošljavanju |
Broj provedenih aktivnosti |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2017. |
Studija
EUIPO-a i EPO-a „Industrije koje se intenzivno koriste pravima intelektualnog
vlasništva i ekonomska učinkovitost u Europskoj uniji“ (listopad, 2016.) |
A/O |
||
Stručno pripremiti prijevode i prilagodbe publikacija Svjetske
organizacije za intelektualno vlasništvo (WIPO) |
Broj pripremljenih publikacija u odnosu na planirano |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2017. |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||
Unaprijediti stručne kapacitete Informacijskog centra za intelektualno
vlasništvo (INCENTIV) provedbom interne edukacije službenika |
Broj jedinica održane interne edukacije te broj provedenih konzultacija i
pripremljenih mišljenja na upite fizičkih i pravnih osoba zaprimljenih od
strane INCENTIV-a |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
||
3. |
Uspostaviti
infrastrukturu za suradnju u pojedinim stručnim područjima iz nadležnosti
Službe |
Identificirati suradnička tijela /organizacije i druge sudionike po
pojedinim stručnim područjima /temama. Uspostaviti proaktivnu stručnu suradnju sa svim dionicima sustava te
osobito s Ministarstvom kulture. |
Broj utvrđenih radnih grupa / održanih stručno - koordinacijskih
sastanaka |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Komunikacija EK Ususret
modernom europskom okviru za autorska prava (COM (2015) 626) Komunikacija Komisije Europskom
parlamentu, Vijeću, Europskom gospodarskom i socijalnom odboru i Odboru
regija - Promicanje pravednog, učinkovitog i
konkurentnog europskog gospodarstva utemeljenog na autorskim pravima na
jedinstvenom digitalnom tržištu (COM (2016) 592), Interni strateški
dokumenti i planovi |
O |
4. |
Unaprijediti kvalitetu
inspekcijskih poslova, uključujući reviziju pravila za provedbu inspekcijskog
nadzora |
Provesti upravne postupke izdavanja odobrenja za obavljanje djelatnosti
kolektivnog ostvarivanja autorskog i srodnih prava, sukladno novim propisima |
Provedeni upravni postupci izdavanja odobrenja za obavljanje djelatnosti
kolektivnog ostvarivanja autorskog i srodnih prava, sukladno novim propisima.
|
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
III. tromjesečje |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
Revidirati pravila za provedbu inspekcijskog nadzora |
Provedene sve aktivnosti za pripremu pravila za provedbu inspekcijskog
nadzora |
II. tromjesečje |
P |
||||
Provesti inspekcijski nadzor nad radom udruga za kolektivno ostvarivanje
autorskih i srodnih prava |
Proveden redovni inspekcijski
nadzor nad svim udrugama kojima je izdano odobrenje u RH te po potrebi provedeni
izvanredni nadzori |
31.12.2017. |
I |
||||
5. |
Unaprijediti/održati uspostavljenu razinu
koordinacije provedbe prava |
Prikupiti i obraditi podatke nadležnih institucija te objaviti godišnje Statističko
izvješće o povredama prava intelektualnog vlasništva u RH |
Objavljeno godišnje izvješće za 2016. |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.3.2017. |
Interni strateški dokumenti i planovi |
A |
Organizirati i sudjelovati na sastancima međuinstitucionalnih
koordinacijskih tijela za provedbu
prava intelektualnog vlasništva i stručnih radnih grupa. Između sastanaka, u okviru rada Tajništva koordinacije, djelovati kao kontakt
točka u RH za razmjenu svih potrebnih informacija vezanih uz aktivnosti
uspostavljenog koordinacijskog mehanizma. |
Broj održanih sastanaka i provedenih aktivnosti Tajništva |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano (te sukladno planiranom rasporedu sastanaka) |
A |
|||
Ažurirati i razvijati sadržaje internetske stranice DZIV-a vezano uz
provedbu prava intelektualnog vlasništva te zajedničke internetske stranice
koordinacijskih tijela (Stop krivotvorinama i piratstvu) te organizirati i provoditi druge
zajedničke aktivnosti usmjerene jačanju javne svijesti o važnosti poštivanja
prava intelektualnog vlasništva (usmjerene posebno malim i srednjim
poduzećima, informiranju djece i mladih te edukaciji potrošača te osigurati vidljivost i primjenu
provedenih analitičkih studija EUIPO-a) |
Broj ažuriranih / dodanih jedinica sadržaja odnosno broj provedenih
aktivnosti |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
O |
|||
Organizirati godišnji stručni skup iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva (područje kaznenopravne zaštite intelektualnog
vlasništva) |
Održan godišnji stručni skup sukladno planiranom |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
31.12.2017. |
O |
|||
Sudjelovati u aktivnostima EU Promatračnice za povrede prava
intelektualnog vlasništva EUIPO-a, na sastancima Radne skupine Vijeća EU-a za
intelektualno vlasništvo u vezi provedbe prava, Stručne skupine za provedbu
prava intelektualnog vlasništva te Stručne podskupine za podršku malim i srednjim poduzećima pri EK |
Broj provedenih aktivnosti / sastanaka |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano (sukladno rasporedu sastanaka) |
Multiannual plan 2014.-2018. and Working plan 2017
of the European Observatory on Infringements of Intellectual Property Rights, Akcijski plan EU-a:
Prema novom konsenzusu o zaštiti prava intelektualnog vlasništva: (COM (2014) 392), Strategija
jedinstvenog digitalnog tržišta za Europu
(COM (2015) 192), Komunikacija EK Ususret
modernom europskom okviru za autorska prava (COM (2015) 626), Novi paket mjera
Intelektualno vlasništvo za mala i srednja poduzeća, kojeg čine Komunikacija
Komisije pod nazivom Budući predvodnici u Europi: inicijativa za novoosnovana
i rastuća poduzeća (COM (2016) 733) i prateći Radni dokument službi Komisije
Stavljanje intelektualnog vlasništva na uslugu malim i srednjim poduzećima u
cilju poticanja inovacija i rasta (SWD (2016) 373) |
A |
||
6. |
Unaprijediti
organizaciju i učinkovitost poslova u području zajedničkih pravnih poslova |
Ažurno obavljanje administrativnih poslova u području žalbenih postupaka
koji se obavljaju u prvom stupnju te pružanje administrativne podrške radu
Žalbenih vijeća u području prava industrijskoga vlasništva |
85% u roku 7 dana od dospijeća |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
Interni strateški
dokumenti i planovi |
P |
Ažurno vođenje registra zastupnika i registra općih punomoći u području
industrijskoga vlasništva |
85% u ciljanom roku |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Ažurno obavljanje ostalih organizacijskih i administrativnih poslova u
vezi zastupanja u području prava industrijskog vlasništva |
85% u ciljanom roku |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Ažurno obavljanje administrativnih poslova u postupcima za proglašavanje
prava industrijskoga vlasništva ništavim |
85% u ciljanom roku |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
Razvoj novih i ažuriranje postojećih tipiziranih akata za potrebe
postupka za proglašavanje prava industrijskoga vlasništva ništavim / žalbenih
postupaka / postupaka vezanih uz zastupanje u području industrijskoga
vlasništva |
Broj akata |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
P |
|||
7. |
Praćenje razvoja
stručnog područja u europskim i međunarodnim okvirima i sudjelovanje u radu
europskih i međunarodnih tijela |
Praćenje rada stručnih tijela EU-a iz područja nadležnosti Službe,
priprema stručnih podloga za potrebe
sudjelovanja u radu stručnih tijela te pratećih izvještaja |
Pripremljene stručne podloge / izvještaji, prema zahtjevima i rokovima
konkretne aktivnosti |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano i prema dinamici rada stručnih tijela EU-a |
Digital Agenda for Europe (COM
(2010) 245) Akcijski plan EU-a:
Prema novom konsenzusu o zaštiti prava intelektualnog vlasništva: (COM (2014) 392) Strategija
jedinstvenog digitalnog tržišta za Europu
(COM (2015) 192) Komunikacija EK Ususret
modernom europskom okviru za autorska prava (COM (2015) 626) Upgrading the Single market: more opportunities for
people and business (COM (2015) 550,
28.10.2015), Komunikacija Komisije Europskom
parlamentu, Vijeću , Europskom gospodarskom i socijalnom odboru i Odboru
regija - Promicanje pravednog, učinkovitog i
konkurentnog europskog gospodarstva utemeljenog na autorskim pravima na
jedinstvenom digitalnom tržištu (COM (2016) 592), Novi paket mjera -
Intelektualno vlasništvo za mala i srednja poduzeća, kojeg čine Komunikacija
Komisije pod nazivom Budući predvodnici u Europi: inicijativa za novoosnovana
i rastuća poduzeća (COM (2016) 733) i prateći Radni dokument službi Komisije
Stavljanje intelektualnog vlasništva na uslugu malim i srednjim poduzećima u
cilju poticanja inovacija i rasta (SWD (2016) 373) |
P i A |
Praćenje rada stručnih tijela WIPO-a iz područja nadležnosti,
priprema stručnih podloga za potrebe
sudjelovanja u radu i ispunjavanja obveza iz međunarodnih ugovora te, prema
potrebi, pratećih izvještaja. |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
A |
|||
Praćenje i priprema stručnih podloga iz područja nadležnosti za
ispunjavanje obveza iz područja TRIPS-a (WTO) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za autorsko pravo i zajedničke pravne poslove |
Kontinuirano |
A |
6. Samostalna služba za
izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
||||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
|
1. |
Unaprijediti kvalitetu vanjskih elektroničkih informacijskih servisa DZIV-a (internetske stranice, vanjski portali),
osobito onih namijenjenih malom i srednjem poduzetništvu |
Ažuriranje i razvoj postojećih
sadržaja internetskih stranica DZIV-a |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i
razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
Sukladno
inicijativi Europske komisije i smjernicama radnog dokumenta SWD(2016)373 „Putting intellectual property at the service of SMEs to foster
innovation and growth“ Consortium Agreement Value Intellectual Property for SMEs (VIP4SME) Horizon 2020 Innovation Action, Grant Agreement number
641012 Interni strateški dokumenti i planovi, Dokumenti i planovi koordinacije za provedbu prava intelektualnog vlasništva |
O |
|
Unaprjeđenje sadržaja
internetske stranice DZIV-a namijenjene predstavnicima malog i srednjeg
poduzetništva iz područja upotrebe intelektualnog vlasništva u poslovanju i edukacija
iz područja intelektualnog vlasništva |
Uspostavljena i funkcionalna podstranica
sa sadržajima i aplikacijama
namijenjenim korisnicima iz skupine malog i srednjeg poduzetništva; Broj dodanih jedinica sadržaja |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
Unaprjeđenje sadržaja portala
Innovaccess - Intellectual Property Portal
namijenjenog malom i srednjem poduzetništvu u okviru projekta VIP4SME |
Broj dodanih jedinica sadržaja |
|
31.12.2017. |
O |
||||
Administriranje i ažuriranje
postojećih sadržaja internetske stranice Stop
krivotvorinama i piratstvu (SKIP). |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva/Ostala TDU iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
O |
||||
Unaprijeđenije sadržaja
internetske stranice Stop
krivotvorinama i piratstvu sadržajima o poštivanju i provedbi prava intelektualnog
vlasništva namijenjenog korisnicima iz skupine malog i srednjeg poduzetništva |
Formirana pod stranica sa sadržajima o provedbi prava intelektualnog
vlasništva namijenjenim korisnicima iz skupine malo i srednje poduzetništvo Broj dodanih jedinica sadržaja |
|
O |
|||||
Aktivnost nacionalne
koordinacije za provedbu prava intelektualnog vlasništva putem društvenih
mreža namijenjena ciljnim skupinama mladi i poduzetnici |
Broj dodanih jedinica sadržaja na Twiter i Facebook računu SKIP |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva/Ostala TDU iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
O |
||||
Redovito ažuriranje sadržaja o
Zavodu na Središnjem državnom portalu i portalima međunarodnih organizacija
(WIPO,EPO,EUIPO) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
|
O |
|||
2. |
Unaprijediti kvalitetu i učinkovitost izdavanja publikacija |
Priprema i objava Hrvatskog
glasnika intelektualnog vlasništva
(službeno glasilo Zavoda) |
Redovna aktivnost |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog
vlasništva |
Kontinuirano (sukladno
godišnjem planu izdavanja) |
Sukladno inicijativi
Europske komisije i smjernicama radnog dokumenta SWD(2016)373 „Putting intellectual property at the
service of SMEs to foster innovation and growth“ Consortium Agreement Value Intellectual Property for SMEs (VIP4SME) Horizon 2020 Innovation Action, Grant Agreement number 641012 Plan izdavanja publikacija DZIV-a u 2017. godini, Plan aktivnosti na podizanju razine javne svijesti o poštivanju i provedbi prava intelektualnog vlasništva za 2017., Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|
Priprema i izdavanje
publikacija i informativnog materijala namijenjenog podizanju razine znanja i
svijesti malog i srednjeg poduzetništva o zaštiti i provedbi prava
intelektualnog vlasništva |
Broj objavljenih tiskanih i internetskih
publikacija |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
Priprema i izdavanje službenih,
stručnih i informativno-promotivnih publikacija sukladno Planu
izdavanja publikacija DZIV-a u 2017.
godini |
Broj objavljenih tiskanih i
internetskih publikacija |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
Priprema i izdavanje
promotivnih materijala za potrebe aktivnosti koordinacijskih tijela za
provedbu prava intelektualnog vlasništva (brošure, leci, plakati i dr.)
sukladno Planu aktivnosti radne grupe za podizanje razine svijesti o
poštovanju i provedbi prava intelektualnog vlasništva za 2017. godinu |
Broj objavljenih tiskanih i
internetskih publikacija |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva/Ostala TDU iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
3. |
Unaprijediti kvalitetu i
učinkovitost provođenja obrazovnih aktivnosti iz područja intelektualnog
vlasništva za ciljne skupine i javnost |
Izrada Kataloga seminara i
radionica i provedba planiranih
aktivnosti (osnovni program iz područja intelektualnog vlasništva za
različite ciljne skupine korisnika) |
Broj održanih aktivnosti temeljem Kataloga |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
Sukladno inicijativi
Europske komisije i smjernicama radnog dokumenta SWD(2016)373 „Putting intellectual property at the
service of SMEs to foster innovation and growth“ Consortium Agreement Value Intellectual Property for SMEs (VIP4SME) Horizon 2020 Innovation Action, Grant Agreement number 641012 Programa Vlade
Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. - cilj 1.2. i cilj 2.2. Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske, Strategija poticanja
inovacija Republike Hrvatske 2014.-2020., Plan javnih,
promotivnih i edukacijskih aktivnosti Zavoda
u 2015. godini Ugovor o tehničkoj suradnji
između DZIV-a i EUIPO-a za 2017. Plan aktivnosti na podizanju razine javne svijesti o poštivanju i provedbi prava intelektualnog vlasništva za 2017. Ugovor o suradnji između DZIV-a i HGK, Sporazum o suradnji
između Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli i DZIV-a, Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|
Utvrditi tromjesečne rasporede informativnih
predavanja, seminara, radionica prema planu edukacijskih
aktivnosti Zavoda za 2017. godinu |
Utvrđeni tromjesečni rasporedi predavanja i seminara |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
Kontinuirano |
O |
||||
Provesti planirane informacijske
dane, radionice i seminare za predstavnike malog i srednjeg poduzetništva |
Broj provedenih aktivnosti |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
Provesti planirane obrazovne
aktivnosti za akademske institucije |
Broj provedenih aktivnosti |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
Održati 2 ciklusa javnog
lokaliziranog WIPO-ovog Općeg tečaja intelektualnog vlasništva na
daljinu (DLHR-101) u organizaciji
Zavoda |
Održana dva ciklusa tečaja |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
Organizirati izobrazbu za
predstavnike tijela državne uprave |
Broj provedenih izobrazbi u odnosu na iskazane potrebe |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
Provesti seminar za suce o
kaznenim postupcima za zaštitu prava intelektualnog vlasništva u suradnji s EUIPO-om |
Održan seminar |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva/ Sektor za
žigove i indusrijski dizajn, Sektor za patente/ Ostala TDU iz područja provedbe prava intelektualnog vlasništva |
31.5.2017. |
O |
||||
Provedba
informativno-edukativnih aktivnosti (predavanja, prezentacije, predstave i
sl.) o potrebi zaštite i poštivanja prava intelektualnog vlasništva za djecu
iz osnovnih i srednjih škola pod nazivom “Dan intelektualnog vlasništva za
djecu“ |
Provedena dva ciklusa aktivnosti |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva/ Ostale
ustrojstvene jedinice DZIV-a/ Ostala
TDU iz područja provedbe prava intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
O |
||||
Unaprijediti javnu vidljivost Akademije i stručne
djelatnosti Zavoda |
Broj provedenih aktivnosti |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i
razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|||
4. |
Unaprijediti kvalitetu i
učinkovitost provođenja promotivnih aktivnosti |
Suradnja s EPO-om na
organizaciji stručno-edukacijskog skupa o pretraživanju i ispitivanju u
području patenata namijenjenog predstavnicima korisnika postupaka zaštite
patenta uključivo i predstavnike malog i srednjeg poduzetništva i start up-ova |
Održan skup |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva Sektor za
patente |
II. tromjesečje |
Bilateralni plan suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2016-2018, Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|
Organizacija i provedba javnog događanja Stop krivotvorinama i piratstvu
namijenjenog ciljnoj skupini opća javnost i potrošači |
Organizirano i provedeno javno događanje |
Samostalna služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene
intelektualnog vlasništva/Ostala TDU iz područja provedbe prava
intelektualnog vlasništva |
II. tromjesečje |
Ugovor o tehničkoj
suradnji između DZIV-a i EUIPO-a za 2017. Plan aktivnosti na podizanju razine javne svijesti o poštivanju i provedbi prava intelektualnog vlasništva za 2017. |
O |
|||
Provesti natječaj i dodijeliti nagradu za najbolji akademski rad u
području intelektualnog
vlasništva |
Dodijeljena nagrada |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske, Strategija poticanja
inovacija Republike Hrvatske 2014.-2020., Interni strateški dokumenti i planovi |
O |
|||
5. |
Unaprijediti analitičke
poslove i razvijati poslove strateškog planiranja |
Provesti redovne i posebne analitičke poslove,
provesti plan aktivnosti na strateškom planiranju |
Provedene aktivnosti sukladno planu |
Samostalna
služba za izobrazbu, promicanje i razvoj primjene intelektualnog vlasništva |
31.12.2017. |
Program Vlade Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020. - cilj
1.2. i cilj 2.2. Interni strateški dokumenti i planovi Strategija
obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske, Strategija poticanja inovacija Republike Hrvatske 2014.-2020, Industrijska strategija Republike Hrvatske za razdoblje
od 2014. do 2020., Strategija razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj 2013. - 2020., Strategija pametne specijalizacije Republike
Hrvatske 2016 -2020 |
A |
|
7. Samostalna služba za
korisničke informacije i usluge |
|||||||
RB |
SPECIFIČNI CILJEVI |
ZADATAK / AKTIVNOST |
INDIKATORI REZULTATA |
ODGOVORNA USTROJSTVENA JEDINICA/RADNA SKUPINA/ PROJEKT |
ROK U KOJEM SE ZADATAK/ AKTIVNOST MORA OBAVITI |
REFERENCE NA SP ILI NEKE DRUGE STRATEŠKE/ PLANSKE DOKUMENTE |
VRSTA AKTIVNOSTI |
|
Što želimo postići? |
Kako ćemo postići specifične ciljeve? Koje specifične zadatke/aktivnosti moramo poduzeti? |
Kako mjerimo zadatke/aktivnosti? (moraju biti kvantificirani kad god je to moguće) |
Tko je odgovoran za provedbu zadatka i aktivnosti? (najniža ustrojstvena jedinica) |
Kada aktivnosti/zadaci moraju biti dovršeni |
Referenca na strateški plan, na neku drugu sektorsku strategiju, na smjernice ekonomske i fiskalne politike, zaključke Vlade |
Z-Zakonodavna, P-Provedba, I-Inspekcija/ Nadzor, A-Praćenje i analiza O-Ostalo |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
1. |
Učinkovita potpora
korisnicima sustava zaštite intelektualnog vlasništva (pružanje stručnih
informacija te usluga pretraživanja i analize) |
Pružanje stručnih informacijskih usluga u području intelektualnog
vlasništva temeljem upita korisnika (u prostorijama INCENTIV-a, telefonski,
e-poštom i na druge načine) |
Odgovoreno na sve zahtjeve za informacijama u ciljanom roku |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirana aktivnost |
Program Vlade Republike Hrvatske za mandat 2016.-2010. – cilj 6.; Strategija razvoja javne uprave za razdoblje od 2015. do 2020.; Akcijski plan provedbe strategije razvoja javne uprave za razdoblje od
2017. do 2020. godine (posebice opći ciljevi
2 i 5); Interni planovi i dokumenti |
O |
Pružanje usluga stručnog pretraživanja baza podataka o registriranom
industrijskom vlasništvu i usluga analize temeljem podnesenog zahtjeva
korisnika |
Odgovoreno na sve zahtjeve za uslugama u ciljanom roku |
Odjel za usluge pretraživanja i analize |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|||
Pružanje usluga specijalne knjižnice i čitaonice u području
intelektualnog vlasništva |
Obrađeni svi zahtjevi korisnika u ciljanom roku |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|||
Donošenje pravilnika o radu knjižnice |
Donesen pravilnik |
Odjel za potporu korisnicima |
do 31.6.2017. |
O |
|||
2. |
Unaprjeđenje kvalitete
pružanja usluga pretraživanja i analize podataka o registriranom
industrijskom vlasništvu |
Praćenje razvoja pretraživačkih alata EUIPO-a i WIPO-a za žigove i
industrijski dizajn te implementacija unaprjeđenja u sustave DZIV-a (ako je
primjenjivo) |
Broj implementiranih unaprjeđenja |
Odjel za usluge pretraživanja i analize |
Kontinuirana aktivnost |
Program Vlade Republike Hrvatske za mandat 2016.-2010. – cilj 6.; Strategija razvoja javne uprave za razdoblje od 2015. do 2020.; Akcijski plan provedbe strategije razvoja javne uprave za razdoblje od
2017. do 2020. godine (posebice opći cilj 2, specifični cilj 5, i opći cilj
5, specifični cilj 15); Bilateralni ugovor o suradnji između EUIPO-a i DZIV-a za 2017. godinu; Interni planovi i dokumenti |
A/O |
|
|
|
|
||||
Optimizacija poslovnih procesa u nadležnosti Službe u svrhu osiguranja
kvalitete usluga pretraživanja i analize |
Broj optimiziranih poslovnih procesa |
Kontinuirana aktivnost |
O |
||||
3. |
Podizanje javne svijesti
o važnosti intelektualnog vlasništva te poticanje zaštite i primjene intelektualnog
vlasništva u relevantnim domaćim sektorima, s posebnim naglaskom na mala i
srednja te start-up poduzeća |
Razvoj i unaprjeđenje usluga iz područja razvoja primjene intelektualnog
vlasništva prilagođenih pojedinom segmentu korisnika, posebice malim i srednjim
te start-up poduzećima, samostalno
i/ili u suradnji s drugim službama DZIV-a, regionalnim i međunarodnim
institucijama (npr. usluga pred-dijagnoze / procjene potencijala
intelektualnog vlasništva) |
Broj provedenih/unaprjeđenih usluga |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirana aktivnost |
Program Vlade Republike Hrvatske za mandat 2016.-2010. – cilj 1.2.; Europe
2020, A strategy for smart, sustainable and inclusive growth, EC, Bruussels 3.3.2010, COM(2010) 2020; Innovation Union, EC, Brussels, 6.10.2010,
SEC(2010) 1161 final, COM(2010) 546; Upgrading the Single Market: more opportunities
for people and business, EC, Brussels, 28.10.2015, COM(2015) 550 final,
SWD(2015) 202 final & 203 final; Europe's next leaders: the Start-up and Scale-up
Inititative, EC, , 22.11.2016, COM(2016) 733 final, SWD(2016) 373 final; Putting intellectual property at the service of
SMEs to foster innovation and growth, EC, 22.11.2016, COM(2016) 733
final, SWD(2016) 373 final, Accompanying
document; Strategija poticanja inovacija RH 2014.-2020.; Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije; Strategija razvoja poduzetništva u RH 2013.-2020.; Industrijska strategija RH 2014.-2020.; Strategija pametne specijalizacije Republike Hrvatske 2016 -2020. Bilateralni plan suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2016.-2018; Bilateralni ugovor o suradnji između EUIPO-a i DZIV-a za 2017. godinu; Sporazumi o suradnji DZIV-a s drugim institucijama |
O |
Sudjelovanje u provedbi informacijsko-edukativnih aktivnosti, samostalno
i/ili u suradnji s drugim službama DZIV-a i partnerskim organizacijama (regionalnim
razvojnim agencijama, poduzetničkim centrima, sveučilištima, i sl.) |
Broj provedenih aktivnosti |
Kontinuirana aktivnost |
O |
||||
Informacijsko-promotivne aktivnosti na gospodarskim i drugim javnim
priredbama, samostalno ili u suradnji s regionalnim (npr. EUIPO) i
međunarodnim institucijama |
Broj provedenih aktivnosti |
Kontinuirana aktivnost |
O |
||||
Unaprjeđenje vidljivosti i prepoznatljivosti DZIV-a i njegove stručne
djelatnosti putem stručnih aktivnosti/radova na stručnim i drugim događanjima |
Broj aktivnosti/radova |
Kontinuirana aktivnost |
O |
||||
Informiranje relevantne javnosti o uslugama specijalne knjižnice za
intelektualno vlasništvo, npr. putem organiziranja stručnih događanja iz
djelokruga rada knjižnice |
Broj aktivnosti |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirana aktivnost |
O |
|||
4. |
Unaprjeđenje
infrastrukture za poticanje zaštite i primjene intelektualnog vlasništva |
Suradnja na unaprjeđenju javnih informacijskih sadržaja na internetskoj
stranici DZIV-a |
Broj predloženih izmjena/dopuna |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirana aktivnost |
Interni planovi i dokumenti |
O |
Edukacija djelatnika Službe u području intelektualnog vlasništva i
pružanja informacijskih usluga te usluga pretraživanja i analize |
Broj educiranih djelatnika, broj edukacija |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirana aktivnost |
Strategija razvoja javne uprave za razdoblje od 2015. do 2020.; Akcijski plan provedbe strategije razvoja javne uprave za razdoblje od
2017. do 2020. godine (posebice opći cilj 5, specifični cilj 15); Bilateralni plan suradnje s Europskim patentnim uredom (BCP) 2016.-2018.; Bilateralni ugovor o suradnji između EUIPO-a i DZIV-a za 2017. godinu; Interni planovi i dokumenti |
O |
||
5. |
Povećanje zadovoljstva
korisnika usluga |
Redovito praćenje zadovoljstva korisnika uslugama putem ankete i unaprjeđivanje
korisničke potpore u skladu s rezultatima ankete |
Broj distribuiranih anketa, broj ispunjenih anketa, iskazano zadovoljstvo
korisnika |
Odjel za potporu korisnicima |
Kontinuirana aktivnost, analiza polugodišnje |
Program Vlade Republike Hrvatske za mandat 2016.-2010. – cilj 6.; Strategija razvoja javne uprave za razdoblje od 2015. do 2020.; Akcijski plan provedbe strategije razvoja javne uprave za razdoblje od
2017. do 2020. godine (posebice opći ciljevi 2 i 5); Interni planovi i dokumenti |
A |
Edukacija djelatnika Službe u svrhu povećanja zadovoljstva korisnika |
Broj educiranih djelatnika, broj edukacija |
Samostalna služba za korisničke informacije i usluge |
Kontinuirana aktivnost |
O |
6.
Financijski plan
|
2016. |
PLAN 2017. |
Indeks (3/2*100) |
1 |
2 |
3 |
4 |
UKUPNO PRIHODI (KN) |
16.403.359 |
16.720.854 |
1,02 |
UKUPNO RASHODI (KN) |
16.403.359 |
16.720.854 |
1,02 |
[1] Program Vlade Republike Hrvatske za mandat 2016.-2020.
[2] Odnosi se na sljedeće ciljeve iz Programa Vlade Republike
Hrvatske za mandat 2016.-2020.: 1. Olakšavanje uvjeta
poslovanja poduzetnicima i ulagačima (cilj 1.1. Programa);
2. Ulaganje u generatore rasta usmjeravanjem na djelatnosti s najvećim
potencijalom rasta (cilj 1.2. Programa); 3. Povećanje učinkovitosti institucija
(cilj 6. Programa); 4. Razvoj povezanosti istraživanja i razvoja gospodarstva
(cilj 2.2.).
[3] Direktiva
2014/26/EU o kolektivnom ostvarivanju autorskog prava i srodnih prava te
izdavanju odobrenja za više državnih područja za prava na internetsko
korištenje glazbenih djela na unutarnjem tržištu.