Kreativne industrije

Kreativne industrije (ili kulturne i kreativne industrije) su djelatnosti koje potječu iz individualne kreativnosti, vještine i talenta a koje imaju potencijal za ostvarivanje prihoda i otvaranje novih radnih mjesta stvaranjem i iskorištavanjem autorskih djela i drugih sadržaja koji su predmeta zaštite intelektualnog vlasništva. Kulturne i kreativne industrije uključuju oglašavanje i marketing, arhitekturu, obrt, vizualnu umjetnost, grafički i industrijski dizajn, modni dizajn, izvedbenu umjetnost, glazbu, fotografiju, film i video, računalne igre, radio i televiziju, književnost i izdavaštvo, softver i elektroničko izdavaštvo. Oblici zaštite intelektualnog vlasništva zastupljeni u djelatnostima kulturnih i kreativnih industrija su autorsko i srodna prava, industrijski dizajn, žig, oznake zemljopisnog podrijetla te neformalizirani oblici intelektualnog vlasništva.

Kulturne i kreativne djelatnosti pružaju velike mogućnosti za poduzetništvo te je za njih osobito značajno upravljanje pravima intelektualnog vlasništva.

Upravljanje kreativnim poduzećima

Monetizacija autorskih prava od strane poduzeća (na engleskom)

Upravljanje intelektualnim vlasništvom u oglašavanju (tržišnom komuniciranju)

Kako živjeti od glazbe

IP Sounds Good to Me (na engleskom)

Prava intelektualnog vlasništva i postupak snimanja filma

Poslovna i pravna pitanja za stvaratelje videoigara (na engleskom)

Upravljanje intelektualnim vlasništvom u književnom izdavaštvu (na engleskom)

Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija

Kulturni i kreativni sektori

Pitanja i odgovori o autorskim pravima